حسن علی ایشیا کپ کیلئے پاکستانی ٹیم سے باہر

گزشتہ سال حسن کو خراب فارم کے ساتھ جدوجہد کرتے دیکھا گیا تھا۔ ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل میں ان کا باؤلنگ اسٹرائیک ریٹ 23.2 تھا اور اس دوران انہوں نے نو میچوں میں آٹھ وکٹیں حاصل کیں۔

کراچی: تیز گیند باز حسن علی کو ہالینڈ کے آئندہ ون ڈے اور ایشیا کپ کے دورے کے لیے پاکستان ٹی 20 انٹرنیشنل اسکواڈ سے باہر کردیا گیا ہے۔ دوسری جانب نوجوان نسیم شاہ کو دونوں ٹیموں میں شامل کیا گیا ہے۔

شاہین شاہ آفریدی، جو کہ گھٹنے کی انجری کے باعث گزشتہ ماہ سری لنکا کے خلاف دوسرے ٹیسٹ سے باہر ہو گئے تھے، کو دونوں ٹیموں میں شامل کیا گیا ہے اور پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے ایک بیان میں کہاکہ ’’وہ دوبارہ بحالی کے عمل سے گزر رہے ہیں۔ ٹیم ٹرینر اور فزیو کی نگرانی میں انجری کا علاج کریں گے۔”

بابر اعظم دونوں فارمیٹس میں ٹیم کی قیادت کریں گے جبکہ شاداب خان کو نائب کپتان مقرر کیا گیا ہے۔ گزشتہ سال حسن کو خراب فارم کے ساتھ جدوجہد کرتے دیکھا گیا تھا۔ ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل میں ان کا باؤلنگ اسٹرائیک ریٹ 23.2 تھا اور اس دوران انہوں نے نو میچوں میں آٹھ وکٹیں حاصل کیں۔

 پچھلے 12 مہینوں میں کھیلے گئے تین ون ڈے میچوں میں اس کی گیند کے ساتھ اوسط 76.50 رہی۔ پاکستان سپر لیگ میں بھی انہوں نے نو میچوں میں 40.55 کی اوسط اور 10.84 کی اکانومی سے نو وکٹیں حاصل کیں۔

گزشتہ سال ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے سیمی فائنل میں ایک اہم کیچ چھوڑنے کے بعد حسن کے لیے بین الاقوامی کرکٹ کی گاڑی پھسلتی جا رہی ہے۔ اس ٹورنامنٹ میں بھی حسن نے چھ اننگز میں 41.40 کی اوسط اور نو کی اکنامی سے پانچ وکٹیں حاصل کیں۔

تبصرہ کریں

Back to top button