ایس پی حکومت میں دلتوں پر مظالم ہوتے تھے:یوگی

اکھلیش کے پارلیمانی حلقہ اعظم گڑھ کی ساگڑی تحصیل میں مختلف ترقیاتی پروجیکٹوں کا افتتاح کرتے ہوئے یوگی نے ایس پی صدر پر شدید حملہ کیا۔

اعظم گڑھ: اتر پردیش کے چیف منسٹر یوگی آدتیہ ناتھ نے سماج وادی پارٹی (ایس پی) کی سابقہ اکھلیش یادو حکومت پر دلتوں کا زبردست استحصال کرنے کا الزام لگایا اور دعویٰ کیا کہ ریاست میں بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کی حکومت بننے کی وجہ سے کمزور طبقات کے خلاف مظالم کا خاتمہ ہوا ہے۔

اکھلیش کے پارلیمانی حلقہ اعظم گڑھ کی ساگڑی تحصیل میں مختلف ترقیاتی پروجیکٹوں کا افتتاح کرتے ہوئے یوگی نے ایس پی صدر پر شدید حملہ کیا۔ یہاں ایک جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے چیف منسٹر نے کہا کہ کچھ لوگوں نے بابا صاحب ڈاکٹر امبیڈکر کے نام پر سیاست کی لیکن جب بھی غریبوں اور دلتوں پر مظالم ہوتے تھے تو وہ خاموشی اختیار کرتے تھے۔

انہوں نے ایس پی کے سینئر لیڈر اعظم خان کو بھی نشانہ بنایا اور کہاکہ“یاد ہے جب اعظم خان ایس پی حکومت میں وزیر تھے، اس وقت رام پور میں دلتوں کو اکھاڑ پھینکا جا رہا تھا۔ تب ایس پی ظلم کر رہی تھی اور بی ایس پی اور کانگریس خاموش تھے۔ اس وقت اگر کوئی مشتعل ہوا تو وہ بی جے پی تھی۔

ایس پی حکومت کے دوران انارکی اس کا مترادف بن گیا تھا۔ اندرون ملک نعرہ چلتا تھا جس گاڑی میں ایس پی کا جھنڈا ہو، اس کے اندر بیٹھا ہوا جانا پہچانا غنڈہ سمجھیں۔ لیکن ہماری حکومت نے غنڈہ گردی کی کمر توڑنے کا کام کیا ہے۔

ذریعہ
یو این آئی

تبصرہ کریں

Back to top button

Adblocker Detected

Please turn off your Adblocker to continue using our service.