چیف منسٹر پنجاب سدھو کے ساتھ چائے کے اسٹال پر

سڑک کے کنارے لگے اسٹال پر بیٹھ کرچیف منسٹر چرنجیت سنگھ چنی نے سدھو ، او پی سونی اور سکھویندر سنگھ سُرخسکاریا کے ساتھ چائے ، کچوری اور سینڈوچ کا لطف اٹھایا۔

امرتسر: پنجاب کے چیف منسٹر چرنجیت سنگھ چنّی اور ریاستی کانگریس کے صدر نوجوت سنگھ سدھو نے امرتسر کے دورے کے دوران چائے کے اسٹال پر بنچ پر بیٹھ کر چائے اور کچوری کا لطف اٹھایا۔ ان کے ساتھ ڈپٹی چیف منسٹر او پی سونی ، کانگریس اراکین اسمبلی اور دیگر رہنما بھی تھے۔

اس دوران چننی نے اپنا شاعرانہ انداز بھی دکھایا اور لوگوں کو یقین دلایا کہ وہ پنجاب کو ایک خاص انداز میں بہتر بنائیں گے۔ جب چنی نے سر جھکانے کے بعد شری رام تیرتھ سے ماتھا ٹیک کر جب نکلے تو شری دُگریانا تیرتھ جیتے ہوئے سدھو کے کہنے پر کپور روڈ واقع گیانی ٹی اسٹال پر رکے۔

سڑک کے کنارے لگے اسٹال پر بیٹھ کر انہوں نے سدھو ، او پی سونی اور سکھویندر سنگھ سُرخسکاریا کے ساتھ چائے ، کچوری اور سینڈوچ کا لطف اٹھایا۔

 اس دوران وہاں موجود لوگوں نے انہیں چیف منسٹر بننے پر مبارکباد دی ، پھر انہوں نے شاعرانہ انداز میں کہا ، ’چاند ہر چھت پر ہے ، سورج ہر آنگن میں ہے ، نیند سے جاگو ، نئے خواب دکھائیں گےتمھیں‘۔ لوگوں نے نئے چیف منسٹر کا یہ انداز بہت پسند کیا۔

ذریعہ
یواین آئی

تبصرہ کریں

یہ بھی دیکھیں
بند کریں
Back to top button

Adblocker Detected

Please turn off your Adblocker to continue using our service.