تسنیم میر عالمی نمبر ایک بننے والی پہلی ہندوستانی شٹلر

تسنیم میر ابھی 16 سال کی ہی ہیں۔ میر 3 درجے چھلانگ لگاکر خواتین کے سنگلز زمرے میں جونیر عالمی درجہ بندی میں 10,810 پوائنٹس کے ساتھ ٹاپ پوزیشن پر پہنچ گئیں۔

احمدآباد: نوجوان شٹلر تسنیم میر تازہ ترین بی ڈبلیو ایف جونیر رینکنگ میں انڈر 19 لڑکیوں کے سنگلز میں عالمی نمبر 1 رینکنگ حاصل کرنے والی پہلی ہندوستانی بن گئیں۔

تسنیم میر ابھی 16 سال کی ہی ہیں۔ میر 3 درجے چھلانگ لگاکر خواتین کے سنگلز زمرے میں جونیر عالمی درجہ بندی میں 10,810 پوائنٹس کے ساتھ ٹاپ پوزیشن پر پہنچ گئیں۔

اس کامیابی کے ساتھ تسنیم وہ کچھ کرنے میں کامیاب ہوگئی ہے جو کبھی کسی ہندوستانی لڑکی نے حاصل نہیں کیا جس میں دو بار کی اولمپک میڈلسٹ پی وی سندھو اور لندن کی برانز میڈلسٹ سائنا نہوال شامل ہیں۔

بی ڈبلیو ایف جونیر رینکنگ 2011 میں شروع ہوئی تھی اور اس وقت تک سائنا نے جونیر ہونے کی وجہ سے کمی نہیں کی تھی جبکہ سندھو اپنے انڈر 19 دنوں کے دوران جونیئرز میں عالمی نمبر 2 تھی۔ بوائز سنگلز میں 3 شٹلرز لکشیا سین، سریل ورما اور آدتیہ جوشی دنیا کے نمبر 1 بن گئے تھے۔

تسنیم کا تعلق گجرات سے ہے۔ انہوں نے 4 جونیر بین الاقوامی ٹورنامنٹ جیتے ہیں، جن میں سے 3 بلغاریہ جونیر چمپئن شپ، الپس انٹرنیشنل اور بلجیم جونیر 2021 میں آنے والے ہیں۔ تسنیم اب تک مختلف زموں میں جملہ 22 ٹائٹل جیت چکی ہے۔

ان کے کوچ عرفان نے بتایاکہ اب ہم امید کرتے ہیں کہ وہ ایک سینئر چمپئن بھی بنیں گی اور اولمپک میں ملک کیلئے میڈل جیتیں گی۔

تسنیم نے 4 جونیر انٹرنیشنل ٹورنامنٹ جیتے ہیں، جن میں سے 3 بلغاریہ جونیر چمپئن شپ، الپس انٹرنیشنل اور بلجیم جونیر 2021 میں آئیں گی۔ اس نے ایشین جونیر چمپئن شپ میں انڈر 15 اور انڈر 17 ٹائٹل بھی جیتے ہیں۔ تسنیم 2020 سے گوہاٹی میں آسام بیاڈمنٹن اکیڈمی میں تربیت لے رہی ہے۔

ذریعہ
منصف ویب ڈیسک

تبصرہ کریں

یہ بھی دیکھیں
بند کریں
Back to top button

Adblocker Detected

Please turn off your Adblocker to continue using our service.