میں ابھی آئی پی ایل نہیں چھوڑوں گا: ایم ایس دھونی

سی ایس کے کپتان دھونی نے میچ کے بعد اپنے مداحوں کا تہہ دل سے شکریہ بھی ادا کیا۔ انہوں نے کہا کہ "ہم جہاں بھی کھیلے، چاہے وہ جنوبی افریقہ ہو ، میلبورن ہو یا دوبئی ، ہمارے حامی شائقین کی ایک بڑی تعداد موجود تھی۔

دوبئی: چنئی سپرکنگ (سی ایس کے) کو چوتھا آئی پی ایل خطاب جیتانے والے مہندر سنگھ دھونی نے تصدیق ہے کہ ہے انہوں نے ابھی تک آئی پی ایل نہیں چھوڑی ہے۔

جمعہ کو یہاں فائنل میں کولکتہ نائٹ رائیڈرز کو شکست دے کر آئی پی ایل ٹائٹل جیتنے کے بعد سی ایس کے کے لیے آئی پی ایل کھیلنا جاری رکھنے کے سوال کے جواب میں دھونی نے کہا کہ "میں پہلے بھی کہہ چکا ہوں کہ یہ بی سی سی آئی پر منحصر ہے۔ اگلے سیزن سے دو نئی ٹیمیں آنے کے ساتھ ہمیں یہ فیصلہ کرنا ہوگا کہ سی ایس کے کے لیے کیا اچھا ہے۔ یہ ٹاپ تین یا چار میں ہونے کے بارے میں نہیں ہے۔ نقطہ یہ ہے کہ ایک مضبوط کور بنانا ہے تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جا سکے کہ ٹیم کوپریشانی نہ ہو۔ کور گروپ میں ہمیں یہ دیکھنے کے لیے سخت محنت کرنی پڑے گی کہ اگلے 10 سالوں میں کون حصہ ڈال سکتا ہے۔ "

سی ایس کے کپتان نے میچ کے بعد اپنے مداحوں کا تہہ دل سے شکریہ بھی ادا کیا۔ انہوں نے کہا کہ "ہم جہاں بھی کھیلے، چاہے وہ جنوبی افریقہ ہو ، میلبورن ہو یا دوبئی ، ہمارے حامی شائقین کی ایک بڑی تعداد موجود تھی۔ ہر ایک کھلاڑی اور ٹیم اس کے لیے ترستی ہے۔ آج یہاں کھیلتے ہوئے ایسا محسوس نہیں ہوا کہ ہم دوبئی میں کھیل رہے ہیں ، ایسا لگا جیسے ہم چنئی کے چیپوک اسٹیڈیم میں کھیل رہے ہیں۔ ہم اپنے مداحوں کے لیے چنئی واپس آئیں گے۔

ذریعہ
یواین آئی

تبصرہ کریں

یہ بھی دیکھیں
بند کریں
Back to top button

Adblocker Detected

Please turn off your Adblocker to continue using our service.