سونوسود کے مکان پر انکم ٹیکس عہدیداروں کا سروے

سونو سود کی کمپنی اور لکھنئو کی ایک رئیل اسٹیٹ فرم کے درمیان حالیہ معاہدہ تحقیقات کے دائرے میں ہے۔ اس سودے پر ٹیکس چوری کے الزامات پر سروے کیا گیا ہے۔

ممبئی: محکمہ انکم ٹیکس کے عہدیدار جمعرات کی صبح ممبئی میں اداکار سونو سود کے گھر جائیداد کے سودے میں ٹیکس چوری کے الزامات پر ‘سروے’ کیلئے گئے۔

محکمہ انکم ٹیکس کے ذرائع کے مطابق انکم ٹیکس حکام نے گزشتہ روز اداکار سے وابستہ کم از کم چھ کیمپس پر چھاپہ مارا تھا۔ چھاپہ رات گئے ختم ہوا۔

ذرائع نے بتایا کہ سونو سود کی کمپنی اور لکھنئو کی ایک رئیل اسٹیٹ فرم کے درمیان حالیہ معاہدہ تحقیقات کے دائرے میں ہے۔ اس سودے پر ٹیکس چوری کے الزامات پر سروے کیا گیا ہے۔ اپوزیشن رہنماؤں نے کورونا بحران کے دوران اپنے چیرٹی کام کے لئے تعریف پانے والے اداکار کے کیمپس پر ٹیکس چھاپوں کو تنقید کا نشانہ بنایا۔

اداکار نے گذشتہ سال اپریل- مئی میں ملک گیر کورونا انفیکشن لاک ڈاون کے سبب مختلف شہروں میں پھنسے تارکین وطن کے لیے خصوصی پروازوں اور بسوں کا اہتمام کیا تھا۔

سونو سود نے اس سال اپریل اور مئی میں وبا کی تباہ کن دوسری لہر کے دوران کووڈ 19 مریضوں کے لیے آکسیجن کا بھی انتظام کیاتھا۔

تبصرہ کریں

Back to top button

Adblocker Detected

Please turn off your Adblocker to continue using our service.