طالبان کے ساتھ ہندوستان کے تعلقات محدود :شرنگلا

شرنگلا نے کہا، ‘‘ طالبان کے ساتھ ہمارا رابطہ محدود رہا ہے۔ ایسا نہیں ہے کہ ہم نے بہت زیادہ بات چیت کی ہے، لیکن جو کچھ ہم نے اب تک کیا ہے، طالبان نے اشارہ کیا ہے کہ وہ ہر چیز کو مناسب طریقے سے سنبھالے گا’’۔

واشنگٹن: مرکزی وزیر خارجہ سکریٹری ہرش وردھن شرنگلا نے کہا ہے کہ ہندوستان کے طالبان کے ساتھ تعلقات محدود ہیں اور طالبان نے اشارہ دیا ہے کہ وہ ہندوستان کے خدشات کو مناسب طریقہ سے دور کرے گا۔

میڈیا سے بات کرتے ہوئے شرنگلا نے کہا، ‘‘ ان (طالبان) کے ساتھ ہمارا رابطہ محدود رہا ہے۔ ایسا نہیں ہے کہ ہم نے بہت زیادہ بات چیت کی ہے، لیکن جو کچھ ہم نے اب تک کیا ہے، طالبان نے اشارہ کیا ہے کہ وہ ہر چیز کو مناسب طریقے سے سنبھالے گا’’۔

دوحہ میں ہندوستان کے سفیر دیپک متل اور طالبان کے سیاسی دفتر کے سربراہ شیر محمد عباس استنکزئی کے درمیان ہونے والی ملاقات پر انہوں نے کہا کہ ہندوستان نے طالبان سے کہا تھا کہ وہ چاہتا ہے کہ وہ سمجھے کہ ان کی سرزمین سے ایسی کوئی دہشت گردانہ سرگرمی نہ ہو جس کا ہدف ہندوستان ہو۔

خارجہ سیکریٹری نے کہا، ”ہم نے اپنے بیان میں واضح کیا ہے اور ہم نے ان سے کہا ہے کہ ہم چاہتے ہیں کہ وہ اس حقیقت سے آگاہ رہیں کہ ان کی سرزمین سے کوئی دہشت گردانہ سرگرمی نہیں ہونی چاہیے جو ہندوستان یا دوسرے ممالک کو نشانہ بناتی ہو۔ ہم چاہتے ہیں کہ وہ خواتین اور اقلیتوں وغیرہ کی حالت کو ذہن میں رکھیں اور میرے خیال میں انہوں نے اپنی طرف سے یقین دہانی بھی کرائی ہے’’ ۔ (یواین آئی)

تبصرہ کریں

Back to top button

Adblocker Detected

Please turn off your Adblocker to continue using our service.