سندھو‘ ایشین چمپئن شپ کے سیمی فائنل میں داخل

دو بار کی اولمپک تمغہ جیتنے والی پی وی سندھو نے جمعہ کو چین کی ہی بنگ ژاؤ پر سنسنی خیز جیت کے ساتھ بیڈمنٹن ایشیا چمپئن شپ (بی اے سی) کے خواتین کے سنگلز سیمی فائنل میں داخلہ حاصل کرلیا۔

منیلا: دو بار کی اولمپک تمغہ جیتنے والی پی وی سندھو نے جمعہ کو چین کی ہی بنگ ژاؤ پر سنسنی خیز جیت کے ساتھ بیڈمنٹن ایشیا چمپئن شپ (بی اے سی) کے خواتین کے سنگلز سیمی فائنل میں داخلہ حاصل کرلیا۔

اس جیت کے ساتھ ہی سندھو نے اس چمپئن شپ میں اپنا تمغہ یقینی بنالیا ہے۔ یہ ٹورنامنٹ کووڈ19 کی وبا کی وجہ سے دو سال کے وقفے کے بعد کھیلا جارہا ہے۔

چوتھی سیڈ سندھو نے2014 کے گیمچیون مرحلے میں کانسی کا تمغہ جیتا تھا، انہوں نے ایک گھنٹہ16 منٹ تک چلے کوارٹر فائنل میں پانچویں سیڈ چین کی کھلاڑی کو شکست دی۔

دنیا کے ساتویں نمبر کی کھلاڑی سندھو کا میچ پہلے بنگ ژاؤ کے خلاف جیت کا ریکارڈ 7-9 تھا جنہیں وہ پچھلے دو مقابلوں میں شکست دے چکی ہیں۔ سندھو نے بغیر وقت ضائع کیے پہلے گیم میں 11-2 کی برتری حاصل کی اور پھر1-0 کی برتری کیلئے میچ پر غلبہ برقرار رکھا۔

تاہم بنگ ژاؤ نے دوسرے گیم میں شاندار واپسی کرتے ہوئے6-4 کی برتری کو11-10 تک بڑھا دیا۔ وقفے کے بعد چینی کھلاڑی نے لگاتار پانچ پوائنٹس حاصل کرکے19-12 کی برتری حاصل کرکے میچ 1-1 سے برابر کردیا۔

فیصلہ کن میچ میں دونوں کھلاڑی2-2 سے برابر تھیں لیکن سندھو نے اپنے کراس کورٹ سمیش سے پوائنٹس جمع کئے اور بریک تک 11-5 کی برتری حاصل کی۔

بنگ ژاؤ نے حالانکہ بریک کے بعد واپسی کی اور سندھو کی سبقت کو کم کردیا۔ سندھو ایک وقت15-9 سے آگے تھیں لیکن 16-15 تک پہنچنے میں اپنی رفتار کھو بیٹھیں۔ سندھو اس وقت18-16 سے آگے تھیں اور چار میچ پوائنٹس حاصل کرکے میچ جیت کر سیمی فائنل میں داخلہ حاصل کرلیا۔

تبصرہ کریں

Back to top button