سیاسی خاندان سے تعلق رکھنے والے بالی ووڈ اداکار

سیاست اور فلم دو ایسی دنیا ہیں جن میں پیسہ اور شہرت دونوں کمائے جاسکتے ہیں۔ سیاست ہو فلم کے ذمہ دار دونوں ہی لوگ ہیں۔ سیاست اور فلم کے راستے الگ الگ ہوسکتے ہیں لیکن دونوں کے درمیان گہرا تعلق ہے۔

سیاست اور فلم دو ایسی دنیا ہیں جن میں پیسہ اور شہرت دونوں کمائے جاسکتے ہیں۔ سیاست ہو فلم کے ذمہ دار دونوں ہی لوگ ہیں۔ سیاست اور فلم کے راستے الگ الگ ہوسکتے ہیں لیکن دونوں کے درمیان گہرا تعلق ہے۔

آپ نے کئی بار دیکھا ہوگا کہ فلمی ستارے الیکشن کے دوران سیاست دانوں کی مہم چلاتے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی کئی فلمی ستارے ہیں، جنہوں نے اداکاری کے بعد سیاست میں بھی ہاتھ آزمایا ہے۔ آج ہم آپ کو ایسے ہی ستاروں سے ملوانے جارہے ہیں جن کا تعلق سیاسی خاندان سے ہے۔ ان ستاروں نے سیاست کا راستہ چھوڑکر بالی ووڈ کی ٹرین پکڑی۔

رتیش دیشمکھ
جب بھی بالی ووڈ اور سیاست کی ایک ساتھ بات ہوتی ہے تو اداکار رتیش دیش مکھ کا نام سب سے پہلے آتا ہے۔ رتیش دیش مکھ کے والد آنجہانی ولاس راؤ دیش مکھ مہاراشٹرا کی سیاست میں برسوں سرگرم رہے۔ رتیش کے والد 1999 سے 2003 اور 2004 سے 2008 تک مہاراشٹرا کے وزیر اعلیٰ رہے۔ تاہم رتیش کو سیاست میں کوئی دلچسپی نہیں تھی۔ انہوں نے اداکاری کی دنیا میں اپنا کیریر بنایا۔ رتیش نے ایک کے بعد ایک کئی ہٹ فلمیں دیں جن میں مستی، کیا کول ہے ہم، بلف ماسٹر، مالامال ویکلی، اپنا سپنا منی منی، ہے بے بی، دھمال، ہم شکل وغیرہ شامل ہیں۔

فلموں میں اداکاری کے علاوہ رتیش نے کچھ مراٹھی فلموں کو پروڈیوس بھی کیاہے اور کچھ ایوارڈس تقریب کی میزبانی بھی کی ہے۔ رتیش دیشمکھ کی ذاتی زندگی کی بات کریں تو انہوں نے 3 فروری 2012 کوجینیلیا ڈی سوزا سے شادی کرلی۔ دونوں نے اپنی پہلی فلم تجھے میری قسم میں ایک ساتھ اسکرین شیئر کی تھی۔ اس کے بعد یہ جوڑی فلم تیرے نال پیار ہوگیا میں بھی نظر آئی۔ رتیش اور جینیلیا کا شمار بالی ووڈ کے خوبصورت ترین جوڑوں میں ہوتاہے۔ رتیش اور جینیلیا کے 2 بچے ریان اور راہول ہیں۔ رتیش سوشل میڈیا پر بھی کافی ایکٹو رہتے ہیں۔ ان کے مداحوں کی تعداد لاکھوں میں ہے۔

نیہا شرما
بالی ووڈ اداکارہ نیہا شرما کا تعلق بہار سے ہے۔ ان کے والد اجیت شرما بہار کے بھاگلپور سے سیاست میں سرگرم ہیں۔ اسی وقت نیہا نے اداکاری کو اپنے کیریر کے طورپر منتخب کیا۔ نیہا 2007 سے اداکاری میں سرگرم ہیں۔ وہ اکثر اپنے والد کے ساتھ سیاست میں اسٹار کمپینر کے طورپر نظر آتی ہیں۔

سوناکشی سنہا
اداکارہ سوناکشی سنہا آج کسی شناخت میں دلچسپی نہیں رکھتیں۔ سوناکشی کے والد شتروگھن سنگھا کو بالی ووڈ میں شاٹ گن کے نام سے جانا جاتاہے۔ شتروگھن سنہا پہلے بی جے پی میں تھے، بعد میں وہ کانگریس میں شامل ہوئے۔ سوناکشی نے فیشن ڈیزائننگ کی لیکن بالی ووڈ میں فلم ’دبنگ‘ سے ان کی اداکاری کا سکہ جم گیا۔

چراغ پاسوان
لوک جن شکتی پارٹی کے سربراہ رام ولاس پاسوان کے بیٹے چراغ پاسوان نے اپنے کیریر کا آغاز اداکاری سے کیا۔ چراغ پاسوان نے 2011 میں فلم ملے نا ملے ہم سے بالی ووڈ میں قدم رکھا۔ اس فلم میں ان کے ساتھ اداکارہ کنگنا رناوت بھی تھیں۔ اس فلم کیلئے انہیں ایوارڈ بھی ملا۔ لیکن انہیں بالی ووڈ پسند نہیں آیا اور انہوں نے اپنا رخ سیاست کی طرف موڑ لیا۔ آج چراغ پاسوان کا نام بہار کے ابھرتے ہوئے سیاست دانوں میں لیا جاتاہے۔ بہت کم وقت میں چراغ نے سیاست میں بہت نام کمایا ہے۔

پرتیک ببر
پرتیک ببر نے فلم ’ایک دیوانہ‘ سے بالی ووڈ میں ڈیبیو کیا۔ پرتیک ببر کے والد راج ببر سیاسی جماعت کانگریس کے سرکردہ رہنماؤں میں سے ایک ہیں۔ تاہم راج ببر خود بالی ووڈ کے تجربہ کار اداکار ہیں۔ راج ببر کے دو بیٹے اور ایک بیٹی ہے۔ ان کے تینوں بچوں نے اداکاری میں ہاتھ آزمایا لیکن کامیابی صرف پرتیک ببر کے ہاتھ آئی۔
٭٭٭

تبصرہ کریں

Back to top button