شین وارن کو ہمیشہ یاد کرتے رہیں گے: سچن ٹینڈولکر

ٹینڈولکر نے ہندوستان میں 1998 کی سیریز کو یاد کرتے ہوئے کہا، شین وارن کے خلاف میری پہلی مکمل سیریز 1998 میں ہندوستان میں تھی اور سب نے اس سیریز کو ٹینڈولکر بمقابلہ شین وارن تصادم کے طور پر ٹیگ کیا۔

ممبئی: ہندوستانی کرکٹ لیجنڈ سچن ٹینڈولکر نے منگل کو آنجہانی شین وارن کے ساتھ اپنی یادوں کوتازہ کرتے ہوئے انہیں خراج عقیدت پیش کیا۔ ٹینڈولکر نے انسٹاگرام پر شیئر کئے گئے ایک ویڈیو میں کہا، ’’1991 میں میں ان کے خلاف کھیلا تھا۔ ہم پرائم منسٹر الیون کے خلاف پریکٹس میچ کھیل رہے تھے اور یہاں لیگ اسپن گیندبازی کرنے والا ایک مضبوط اور گوراآدمی آیا۔

اس وقت میرے پاس بین الاقوامی کرکٹ کا کچھ سال کا تجربہ تھا، اس لیے بولر پر حملہ کرنے پر توجہ مرکوز کی، لیکن شین نے آکر کچھ ناقابل یقین گیندیں کیں۔

قابل ذکر ہے کہ 4 مارچ کو 52 سالہ وارن کا تھائی لینڈ میں دل کا دورہ پڑنے سے انتقال ہو گیا تھا۔ ٹینڈولکر نے ہندوستان میں 1998 کی سیریز کو یاد کرتے ہوئے کہا، شین وارن کے خلاف میری پہلی مکمل سیریز 1998 میں ہندوستان میں تھی اور سب نے اس سیریز کو تیندولکر بمقابلہ شین وارن تصادم کے طور پر ٹیگ کیا۔ لوگوں کو یاد دلایا گیا کہ یہ تیندولکر بمقابلہ شین نہیں بلکہ ہندوستان بمقابلہ آسٹریلیا ہے، لیکن سب نے اسے تیندولکر بمقابلہ شین کے نام سے یاد کیا۔

ہندوستانی کرکٹ لیجنڈ نے کہا،اس طرح کی لہر دباؤ لانے والی ہے۔ جب آپ وارن جیسے ورلڈ کلاس باؤلر کے طور پر کھیل رہے ہوں تو آپ چیزوں کو الٹا نہیں کر سکتے اور امیدکرتے ہیں کہ چیزیں ٹھیک ہوں گی، اس لیے مجھے اچھے طریقے سے تیاری کرنی تھی، نہ کہ صرف نیٹس پر اچھا ہوناتھا، لیکن جب آپ کمرے میں بیٹھیں ہوں تو آپ کو ان سے ایک قدم آگے رہناہوگا۔ وہ کیا سوچ رہے ہوں گے، کیونکہ وہ دباؤ اورمائنڈ گیم کھیلنے اورآپ کا وکٹ لینے کا منصوبہ بنانے کی کوشش کرنے میں بہت اچھے تھے۔

ذریعہ
یواین آئی

تبصرہ کریں

Back to top button