ضمیر کی آواز پر ووٹ دیں: یشونت سنہا

سنہا نے کہا کہ وہ تمام ووٹرز سے اپیل کرتے ہیں کہ وہ اپنی روح کی آواز پر ووٹ دیں۔ انہوں نے کہا کہ یہ ایک خفیہ رائے شماری ہے۔ مجھے امید ہے کہ ووٹر اپنی صوابدید استعمال کرتے ہوئے جمہوریت کو بچانے کے لیے مجھے منتخب کریں گے۔

نئی دہلی: صدارتی انتخابات کو ملک میں جمہوریت کے لیے بہت اہم قرار دیتے ہوئے صدارتی انتخابات میں اپوزیشن کے مشترکہ امیدوار یشونت سنہا نے تمام ووٹروں سے اپنی ضمیر کی آواز پر ووٹ دینے کی اپیل کی ہے۔

پیر کو صدارتی انتخاب کے لیے ووٹنگ شروع ہونے کے بعد سنہا نے میڈیا کے ذریعے الیکٹورل کالج کے تمام ووٹروں سے اپیل کی۔ انہوں نے کہا کہ یہ الیکشن بہت اہم ہے اور یہ ملک میں جمہوریت کے بارے میں فیصلہ کرے گا کہ ملک میں جمہوریت رہے گی یا ختم ہو جائے گی۔

 انہوں نے کہا کہ وہ تمام ووٹرز سے اپیل کرتے ہیں کہ وہ اپنی روح کی آواز پر ووٹ دیں۔ انہوں نے کہا، "یہ ایک خفیہ رائے شماری ہے۔ مجھے امید ہے کہ ووٹر اپنی صوابدید استعمال کرتے ہوئے جمہوریت کو بچانے کے لیے مجھے منتخب کریں گے۔

سنہا نے کہا، ’’میں صرف سیاسی جنگ نہیں لڑ رہا ہوں بلکہ یہ لڑائی سرکاری ایجنسیوں کے خلاف بھی ہے۔ وہ بھی بہت طاقتور ہو گئے ہیں۔ وہ پارٹیاں توڑ رہے ہیں تاکہ ان کے حق میں ووٹ دیں۔ اس میں رقم بھی شامل ہے۔ ‘‘ قابل ذکر ہے کہ صدارتی انتخاب میں سنہا کا مقابلہ این ڈی اے کی امیدوار دروپدی مرمو سے ہے۔

تبصرہ کریں

Back to top button