مانک ساہا نے تریپورہ کے 12 ویں چیف منسٹرکے طورپر حلف لیا

ساہا نے تنہا ہی حلف لیا کیونکہ چیف منسٹر کی اچانک تبدیلی کے بعد قانون سازوں اور پارٹی کارکنوں میں بڑے پیمانے پر مبینہ عدم اطمینان کی وجہ سے پارٹی نے ابھی تک ان کی کابینہ کے اراکین کی فہرست کو حتمی شکل نہیں دی ہے۔

اگرتلہ: تریپورہ میڈیکل کالج میں ڈینٹل سرجری کے پروفیسر مانک ساہا نے اتوار کو یہاں تریپورہ کے 12ویں وزیر اعلی کے طور پر حلف لیا۔ گورنر ستیہ دیو نارائن آریہ نے 69 سالہ مسٹر ساہا کو دربار ہال میں ایک سادہ تقریب میں عہدے اور رازداری کا حلف دلایا۔

ساہا نے تنہا ہی حلف لیا کیونکہ وزیراعلی کی اچانک تبدیلی کے بعد قانون سازوں اور پارٹی کارکنوں میں بڑے پیمانے پر مبینہ عدم اطمینان کی وجہ سے پارٹی نے ابھی تک ان کی کابینہ کے اراکین کی فہرست کو حتمی شکل نہیں دی ہے۔

نائب چیف منسٹر جشنو دیو ورما اور رام پرساد پال سمیت تین سابق وزراء اور سابق چیف منسٹر بپلب کمار دیو کی کابینہ میں شامل کئی ایم ایل اے حلف برداری کی تقریب سے دور رہے، دیو حالانکہ رتن لال ناتھ اور آئی پی ایف ٹی لیڈر اور سابق شہری ترقی کے وزیر میوار کمار جماتیا اورکچھ دیگر اراکین اسمبلی اور بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے لیڈروں کے ساتھ ساتھ حلف برداری کی تقریب میں پہنچے۔

ساہا نے حلف برداری کے بعد نامہ نگاروں سے کہاکہ ’’ہم پارٹی کے سپاہی ہیں۔ مجھے جو بھی کام سونپا جائے گا میں اسے اپنی صلاحیت کے مطابق پورا کروں گا۔ میں تریپورہ کی مجموعی ترقی کے لیے اپنی پوری کوشش کروں گا۔‘‘

بی جے پی کی مرکزی قیادت کی ہدایات کے بعد مسٹر دیو نے ہفتہ کو عہدے سے استعفیٰ دے دیا تھا۔ ساہا دسمبر 2016 میں بی جے پی میں شامل ہوئے اور دو سال بعد پارٹی کے اقتدار میں آنے کے بعد 2019 میں تریپورہ کرکٹ ایسوسی ایشن کے صدر بنائے گئے۔ مسٹر ساہا نے جنوری 2020 میں دیو کی جگہ بی جے پی کی تریپورہ یونٹ کے صدر کا عہدہ سنبھالا۔ مارچ 2022 میں وہ ریاست سے راجیہ سبھا کے لیے منتخب ہوئے۔

تبصرہ کریں

Back to top button