مغربی کنارہ میں جھڑپ‘ ایک فلسطینی شہری ہلاک

اسرائیلی فوجیوں کے ساتھ جھڑپ میں ایک 27 سالہ فلسطینی شہری ہلاک اور تین دیگر زخمی ہو گئے۔وزارت نے اپنے بیان میں کہا کہ شمالی ویسٹ بینک کے شہر قلقیلیہ کے ازون گاوں میں یحییٰ اوڈوان نامی شخص کی موت ہوگئی۔

رملہ: فلسطینی وزارت صحت نے کہا ہے کہ ویسٹ بینک کے شہر قلقیلیہ کے قریب جمعہ کی دیر شب اسرائیلی فوجیوں کے ساتھ جھڑپ میں ایک 27 سالہ فلسطینی شہری ہلاک اور تین دیگر زخمی ہو گئے۔وزارت نے اپنے بیان میں کہا کہ شمالی ویسٹ بینک کے شہر قلقیلیہ کے ازون گاوں میں یحییٰ اوڈوان نامی شخص کی موت ہوگئی۔

اسرائیلی حکام نے ابھی تک اس واقعے پر کوئی تبصرہ نہیں کیا ہے۔ تاہم اسرائیلی میڈیا کا کہنا ہے کہ اوڈوان ایک سابق قیدی تھا جو حال ہی میں جیل سے رہا ہوا تھا اور علاقے میں اسرائیلی فوجیوں پر حملے میں ملوث تھا۔اسرائیلی میڈیا نے بتایا کہ اوڈوان کی موت ویسٹ بینک میں اسرائیلی علاقے کے قریب فلسطینی بندوق برداروں کی گولی لگنے سے ہوئی۔

مقامی ذرائع سے موصول ہونے والی معلومات کے مطابق اسرائیلی فورسز نے رات کے وقت کلکیہ کے مشرق میں واقع عزون قصبے پر چھاپہ مارا۔چھاپے کے دوران قصبے میں اسرائیلی فوج اور فلسطینیوں کے درمیان ہاتھا پائی ہوئی۔

 اسرائیلی فوج نے فلسطینیوں پر براہ راست گولہ بارود اور آنسو گیس کے بموں سے مداخلت کی۔فلسطینی وزارت صحت نے ایک تحریری بیان میں اعلان کیا کہ فلسطینی یحیی عدوان  گولی لگنے کے نتیجے میں جان بحق ہو گیا۔

ذریعہ
یواین آئی

تبصرہ کریں

Back to top button