نومنتخب آسٹریلوی وزیراعظم نے عہدہ کا حلف لے لیا

آسٹریلیا میں عام انتخابات میں فتح حاصل کرنے والے اپوزیشن آسٹریلین لیبر پارٹی کے سربراہ البانیز نے اپنے عہدہکا حلف لے لیا۔

کینبرا: آسٹریلیا میں عام انتخابات میں فتح حاصل کرنے والے اپوزیشن آسٹریلین لیبر پارٹی کے سربراہ البانیز نے اپنے عہدہکا حلف لے لیا۔

انتھونی البانیز نے آسٹریلیا میں کواڈ سمٹ سے عین قبل ملک کے نئے وزیر اعظم کے طور پر حلف لیا جس کے بعد وہ بین الاقوامی سربراہی اجلاس میں شرکت کے لیے فوری طور پر پرواز کریں گے۔

مسٹر البانیز کی لیبر پارٹی نے ہفتے کے روز ملک کے عام انتخابات میں اسکاٹ موریسن کی قدامت پسند حکومت کو شکست دی۔ تاہم، یہ ابھی تک واضح نہیں ہے کہ آیا وہ اکثریتی حکومت بنانے میں کامیاب ہوں گے یا کراس بینچرز کی حمایت سے حکومت کریں گے۔

وزیر اعظم کے طور پر پہلی بار مسٹر البانیز امریکہ، ہندوستان اور جاپان کے کواڈ ممالک کے رہنماؤں سے ملاقات کے لیے آج ٹوکیو جائیں گے۔

انہوں نے کابینہ کے چار اہم ارکان کے ساتھ حلف لیا، جن میں نئے وزیر خارجہ پینی وونگ بھی شامل ہیں، جو ان کے ساتھ جاپان جائیں گے۔یہ تقریباً ایک دہائی میں آسٹریلیا کی پہلی لیبر حکومت ہے۔

پارٹی نے ایوان زیریں میں 72 سیٹیں حاصل کیں، واضح اکثریت سے بہت کم، لیکن گنتی جاری ہے اور وہ فیصلہ کرے گی کہ آیا وہ اکثریت بنانے کے لیے درکار 76 سیٹیں حاصل کر سکتی ہے۔

تبصرہ کریں

Back to top button