پارلیمنٹ کا زیادہ سے زیادہ استعمال ملک کے مفاد میں ہونا چاہئے: وزیر اعظم مودی

مودی نے اس مدت کو اہم قرار دیتے ہوئے کہاکہ میں ارکان پارلیمنٹ سے گزارش کروں گا کہ اجلاس کے دوران ایوان میں مکمل اور اچھی بحث کی جائے۔ ایوان کو مزید پیداواری بنانے کے لیے ہر ممکن کوشش کی جائے۔

نئی دہلی: وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا ہے کہ موجودہ دور ملک کی ترقی میں خصوصی اہمیت کا حامل ہے، اس لیے پارلیمنٹ کے اجلاس کا زیادہ سے زیادہ استعمال قومی مفاد کے کاموں کے لیے ہونا چاہیے۔

پیر کو، پارلیمنٹ کے مانسون اجلاس کے آغاز سے پہلے، مسٹر مودی نے پارلیمنٹ ہاؤس کمپلیکس میں نامہ نگاروں سے کہا کہ موجودہ دور ملک کے لیے اہم ہے۔

 یہ آزادی کے امرت مہوتسو کا دور ہے اور 15 اگست کے بعد آنے والے 25 سال ملک کے لیے خاص اہمیت کے حامل ہیں کیونکہ قوم 25 سال بعد آزادی کا پہلا صد سالہ سال منائے گی اور یہ ملک کے لیے ہمارا سفر طے اور نئے منزل طے کرنے کے عزم کا وقت ہے۔

انہوں نے اس مدت کو اہم قرار دیتے ہوئے کہا، ’’میں ارکان پارلیمنٹ سے گزارش کروں گا کہ اجلاس کے دوران ایوان میں مکمل اور اچھی بحث کی جائے۔ ایوان کو مزید پیداواری بنانے کے لیے ہر ممکن کوشش کی جائے۔ ایوان سب کی محنت سے چلتا ہے اس لیے ایوان کا وقار برقرار رکھنے کے لیے ہر ایک کو اپنی ذمہ داریاں ادا کرنی چاہئیں۔

مانسون کو بہت اہم بتاتے ہوئے مودی نے کہا کہ اس سیشن کو قومی مفاد میں زیادہ استعمال کیا جانا چاہئے۔ آزادی کے لیے اپنی جوانی گزارنے اور جیلوں میں گزارنے والے محب وطنوں کے خوابوں کو مدنظر رکھتے ہوئے اس ایوان کو ملکی مفاد کے لیے زیادہ سے زیادہ استعمال کرنے کی اشد ضرورت ہے۔

انہوں نے کہا کہ یہ سیشن اس لیے بھی اہم ہے کہ اس دوران صدر اور نائب صدر کے عہدہ کے لیے انتخابات ہو رہے ہیں۔ صدارتی عہدے کے لیے آج ووٹنگ ہو رہی ہے۔ اس عرصے میں ملک کو نئے صدر اور نئے نائب صدر کی رہنمائی ملنا شروع ہو جائے گی۔

تبصرہ کریں

Back to top button