گوا میں ٹی ایم سی کی اتحادی پارٹی کا بی جے پی کی حمایت کرنے کا اعلان

ترنمول کے لیے گوا میں 6 فیصد ووٹ حاصل کرنے کے لیے یہی کافی ہے۔ لیکن کیا اتحادی پارٹی بی جے پی کے ساتھ جا رہی ہے؟ اس تناظر میں، ممتا نے کہاکہ ہم اس کے بارے میں کچھ نہیں کہیں گے۔ ہمارے پاس کوئی قانون ساز نہیں ہے۔ ہمارا ان پر کوئی کنٹرول نہیں ہے۔

کولکتہ: گوا اسمبلی انتخابات میں بڑی جیت کا دعویٰ کرنے والی ترنمول کانگریس کو ایک سیٹ بھی حاصل نہیں ہوئی ہے تاہم اس کی اتحادی جماعت مہاراشٹر وادی گومانتک پارٹی نے دو سیٹوں پر کامیابی حاصل کی ہے۔تاہم ترنمول کانگریس کی اتحادی جماعت نے بی جے پی کی حمایت کا اعلان کیا ہے۔اس پر تبصرہ کرتے ہوئے ممتا بنرجی نے کہا کہ یہ انتخابات سے قبل کا اتحاد تھا اور ہمارے پاس ایسی کوئی قوت نہیں ہے جسے ہم انہیں روکیں۔

ممتا بنرجی نے کہا کہ ترنمول کانگریس گوا واضح مقصد لے کر گئی تھی مگر ہم وہاں ایک بھی سیٹ جیتنے میں کامیاب نہیں ہوئے ۔مگر پہلی مرتبہ کی محنت میں ہمیں 6فیصد ووٹ ملے ہیں یہ ہمارے لئے بڑی کامیابی ہے۔ ممتا بنرجی نے کہاکہ گوا میں ترنمول کانگریس کی ابھی شروعات ہوئی ہے۔

ترنمول کے لیے گوا میں 6 فیصد ووٹ حاصل کرنے کے لیے یہی کافی ہے۔ لیکن کیا اتحادی پارٹی بی جے پی کے ساتھ جا رہی ہے؟ اس تناظر میں، ممتا نے کہاکہ ہم اس کے بارے میں کچھ نہیں کہیں گے۔ ہمارے پاس کوئی قانون ساز نہیں ہے۔ ہمارا ان پر کوئی کنٹرول نہیں ہے۔ یہ پری پول الائنس ہے، انہیں خود کو فیصلہ کرنے کا حق ہے۔

اس لیے انہوں نے اپنی پالیسی بنائی ہے۔ اس لیے ان کی پالیسی کے بارے میں ہمارے پاس کہنے کو کچھ نہیں ہے۔ لیکن ہمارا ان کے ساتھ پری پول الائنس تھا۔ انہیں بی جے پی کے ساتھ نہیں جانا چاہئے۔ ہمیں اس پر اعتراض ہے۔ ہمیں یہ پسند نہیں ہے۔

ذریعہ
یواین آئی

تبصرہ کریں

Back to top button