آئی سی سی کے صدر کے انتخاب کے لئے سرگرمیاں تیز

اس بارے میں اب بھی ابہام موجود ہے کہ آیا موجودہ گریگ بارکلے چیئرمین کے عہدے پر برقرار رہیں گے یا کسی اور کو منتخب کیا جائے گا۔

دبئی: انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کے صدر کے انتخاب کے لیے جوش و خروش میں شدت آگئی ہے۔ کرک بز کی رپورٹ کے مطابق آئی سی سی بورڈ رواں ہفتے کے آخر میں دبئی میں ہونے والے اجلاس میں کمیٹی کے چیئرمین کے انتخاب اور دوبارہ انتخاب کے عمل کو حتمی شکل دے گا۔

اس بارے میں اب بھی ابہام موجود ہے کہ آیا موجودہ گریگ بارکلے چیئرمین کے عہدے پر برقرار رہیں گے یا کسی اور کو منتخب کیا جائے گا۔ دریں اثنا اطلاعات کے مطابق بھارتیہ کرکٹ کنٹرول بورڈ (بی سی سی آئی) صدر کے عہدے کے لیے انوراگ ٹھاکر کا نام تجویز کر سکتا ہے۔

اس بارے میں متضاد اطلاعات سامنے آئی ہیں کہ آیا بارکلے آئی سی سی کے صدر کے عہدے پر برقرار رہیں گے، حالانکہ وہ آئی سی سی کے آئین کے مطابق مزید دو میعادوں کے لیے انتخاب لڑنے کے اہل ہیں۔ ساتھ ہی ٹھاکر بی سی سی آئی کے سابق صدر اور آئی سی سی کے سابق ڈائریکٹر شرد پوار سے لے کر این سری نواسن تک کئی دوسرے سابق صدور کی طرح الیکشن لڑنے کے اہل ہیں۔

اس کے علاوہ بی سی سی آئی کے موجودہ صدر سورو گنگولی اور سیکرٹری جے شاہ بھی اہل ہیں۔ خاص طور پر جے شاہ جنہوں نے گزشتہ سال آئی سی سی بورڈ کے اجلاس میں شرکت کی تھی اور اب وہ مطلوبہ اہلیت کے حامل ہیں۔

سمجھا جاتا ہے کہ اس معاملے پر بی سی سی آئی کی اندرونی بات چیت میں ٹھاکر کا نام کئی بار آیا ہے۔ مرکزی حکومت میں ایک وزیر کی حیثیت سے وہ لودھا اصلاحات کے مطابق بی سی سی آئی میں کسی عہدے پر فائز ہونے کے اہل نہیں ہیں لیکن وہ آئی سی سی کی سربراہی کے اہل ہیں، حالانکہ ان کے پاس کرکٹ انتظامیہ کے لیے وقت ہوگا یا نہیں یہ الگ بات ہے۔

ذریعہ
یو این آئی

تبصرہ کریں

Back to top button