اکشر پٹیل کی دوسرے ٹسٹ کیلئے ٹیم انڈیا میں واپسی

ہندوستان اور سری لنکا کے درمیان کھیلے جانے والے دوسرے ٹسٹ میچ سے قبل ٹیم انڈیا میں ایک بڑی تبدیلی کی گئی ہے۔ آل راؤنڈر اکشر پٹیل کی ٹیم میں واپسی ہوئی ہے۔

بنگلور: ہندوستان اور سری لنکا کے درمیان کھیلے جانے والے دوسرے ٹسٹ میچ سے قبل ٹیم انڈیا میں ایک بڑی تبدیلی کی گئی ہے۔ آل راؤنڈر اکشر پٹیل کی ٹیم میں واپسی ہوئی ہے۔

دوسری جانب کلدیپ یادو کو بغیر کوئی میچ کھیلے ٹیم سے باہر کردیا گیاہے۔ دوسرا ٹسٹ میچ 12 مارچ سے بنگلورو میں کھیلا جائے گا۔ یہ میچ ڈے اینڈ نائٹ ٹسٹ ہوگا۔ اکشر مکمل طورپر فٹ نہیں تھے جس کی وجہ سے وہ پہلا ٹسٹ نہیں کھیل سکے تھے۔

کرک بز کی خبر کے مطابق اکشر نے اتوار 6 مارچ کو موہالی ٹسٹ کے دوران ہندوستانی ٹیم کو جوائن کیا تھا۔ کلدیپ یادو کو موہالی میں اکشر کے بیک اپ آپشن کے طورپر ٹیم میں شامل کیاگیاتھا۔ ٹیم انتظامیہ کا کہناہے کہ ٹیم کو 3 لیفٹ آرم اسپنرز کی ضرورت نہیں ہے۔

رویندر جڈیجہ بھی ٹیم کا حصہ ہیں۔ ان کے علاوہ سورو کمار اور اکشر پٹیل بھی ہیں۔ ساتھ ہی آر اشون اور جینت یادو بھی ٹیم میں شامل ہیں۔ 22 فروری کو بی سی سی آئی نے سری لنکا کے خلاف 2 میاچس کی ٹسٹ سیریز کیلئے اسکواڈ کا اعلان کیا۔

اس کے بعد بورڈ نے کہاکہ اکشر ابھی بحالی میں ہیں اور پہلے ٹسٹ میں انتخاب کیلئے دستیاب نہیں ہوں گے۔ انہیں دوسرے ٹسٹ میں سلیکشن کیلئے اسکرین کیا جائے گا۔ اکشر پٹیل نے اپنا آخری ٹسٹ میچ گزشتہ سال دسمبر میں نیوزی لینڈ کے خلاف کھیلا تھا۔

اس کے بعد وہ تناؤ کے ردعمل کی وجہ سے میدان سے باہر ہوگئے۔ انہیں جنوبی افریقہ کے دورے پر بھی ٹیم کا حصہ نہیں بنایا گیاتھا۔ اکشر اب مکمل طورپر فٹ ہیں اور بنگلورو ٹسٹ میں جینت یادو کی جگہ الیون کو کھیلتے ہوئے بھی دیکھا جاسکتاہے۔

اکشر پٹیل نے اب تک ایک ڈے نائٹ ٹسٹ میچ کھیلا ہے اور 11 وکٹیں حاصل کی ہیں۔ پچھلے سال انہوں نے احمدآباد میں اپنے ہوم گراؤنڈ پر انگلینڈ کے خلاف پنک بال ٹسٹ کھیلا اور پہلی اننگز میں 6/38 اور دوسری اننگز میں 5/32 کے متاثرکن اعداد و شمار ریکارڈ کیے۔

تبصرہ کریں

Back to top button