ثانیہ نے بیٹے کی سالگرہ پاکستانی کھلاڑیوں کے ساتھ منائی

ثانیہ مرزا نے بیٹے کے یوم پیدائش کی کئی تصاویر اپنے آفیشیل انسٹا گرام اکاونٹ پر شیئر کی ہیں۔

دبئی: ہندوستانی ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا نے اپنے بیٹے اذہان مرزا ملک کے یوم پیدائش کا جشن پاکستان کرکٹ ٹیم کے ساتھ منایاہے۔

ثانیہ مرزا نے بیٹے کے یوم پیدائش کی کئی تصاویر اپنے آفیشیل انسٹا گرام اکاونٹ پر شیئر کی ہیں۔

ثانیہ مرزا نے بیٹے اذہان کے تیسرے یوم پیدائش پر بالی ووڈ اداکارہ انوشکا شرما نے بھی انہیں مبارکباد دی ہے۔ ثانیہ مرزا نے اپنے شوہر شعیب ملک کے ساتھ یوم پیدائش کی کچھ تصاویر شیئر کی ہیں۔

ان تصاویر کو شیئر کرتے ہوئے ثانیہ مرزا نے اپنے بیٹے کے نام ایک جذباتی پیغام بھی لکھاہے۔ انہوں نے پاکستانی ٹیم کے کرکٹروں اور ان کے اہل خانہ کے ساتھ اس خاص دن کے جشن کی کچھ تصاویر انسٹا گرام اسٹوری میں بھی شیئر کیں۔

اس پوسٹ پر سیلیبریٹز اور فینس بھی جم کر کمنٹ کر رہے ہیں۔ ثانیہ مرزا نے بیٹے اذہان مرزا ملک کے یوم پیدائش پر پوسٹ لکھا، ’میری پوری دنیا کو یوم پیدائش کی مبارکباد۔ آج کے دن 3 سال پہلے میں نے تمہاری ماں کے طورپر دوبارہ جنم لیا تھا اور میں تمہارے سامنے اپنی زندگی کو یاد نہیں کرسکتی۔

میں تم سے بہت پیار کرتی ہوں۔ ہمیں اپنے والدین کے طورپر منتخب کرنے کیلئے شکریہ، میرا سب سے دیالو بچہ‘۔ اذہان مرزا ملک کے یوم پیدائش پارٹی میں پاکستانی کرکٹ ٹیم اور ان کی فیملی بھی شامل ہوئی۔

پارٹی میں بچوں کے ساتھ ساتھ کرکٹروں نے بھی جم کر مستی کی۔ پاکستانی کرکٹ آئی سی سی ٹی-20 عالمی کپ 2021 میں اپنے پہلے 3 میچ جیت خود اعتمادی سے لبریز ہے۔ پاکستان کرکٹ ٹیم کے کرکٹروں کی اہلیہ نے بھی اس برتھ ڈے پارٹی کی کئی تصاویر اپنے سوشل میڈیا اکاونٹ سے شیئر کی ہیں۔

آئی سی سی ٹی-20 عالمی کپ 2021 کا آغاز ہونے سے کچھ وقت پہلے ہی ثانیہ مرزا پاکستانی کرکٹ کے بایو ببل سے جڑگئی تھیں۔ ثانیہ مرزا کے بیٹے اذہان مرزا ملک کے برتھ ڈے تھیم ڈائنا سور والی تھی۔ کیک اور ڈیکوریشن سبھی اسی کے مطابق کئے تھے۔ اذہان مرزا ملک کی پیدائش 30 اکتوبر 2018 کو ہوئی تھی۔

ثانیہ مرزا اور پاکستانی آل راونڈر ثانیہ مرزا کی شادی 2008 میں ہوئی تھی۔ اذہان کی پیدائش شادی کے 10 سال بعد ہوئی۔

ذریعہ
پی ٹی آئی

تبصرہ کریں

یہ بھی دیکھیں
بند کریں
Back to top button

Adblocker Detected

Please turn off your Adblocker to continue using our service.