روہت شرما کیلئے بطور کپتان سال 2022 انتہائی مایوس کن

ہندوستانی ٹیم کے کپتان روہت شرما 2022 میں اب تک ایک بھی میچ نہیں ہارے ہیں لیکن بلے باز کے طورپر ان کی کارکردگی کچھ خاص نہیں رہی۔ سری لنکا جیسی کمزور ٹیم کے خلاف بھی روہت شرما کمال نہیں دکھا سکے۔

بنگلور: ہندوستانی ٹیم کے کپتان روہت شرما 2022 میں اب تک ایک بھی میچ نہیں ہارے ہیں لیکن بلے باز کے طورپر ان کی کارکردگی کچھ خاص نہیں رہی۔ سری لنکا جیسی کمزور ٹیم کے خلاف بھی روہت شرما کمال نہیں دکھا سکے۔

سال 2022 میں ان کے اعداد و شمار ناقص نظر آرہے ہیں، کیونکہ وہ ایک سنچری سے بہت دور ہوچکے ہیں جبکہ اس سال وہ نصف درجن اننگز میں واحد نصف سنچری کرنے میں کامیاب رہے ہیں۔ روہت شرما جیسے کھلاڑی کیلئے یہ اعداد و شمار بہت شرمناک ہیں۔

روہت شرما نے 2022 میں اب تک 11 میچ کھیلے ہیں جس میں انہوں نے 12 اننگز میں صرف 284 رنز بنائے ہیں۔ اس سال ان کی اوسط 23.66 ہے جبکہ انہوں نے یہ رن 94.35 کے اسٹرائیک ریٹ سے بنائے ہیں۔

سوال یہ پیدا ہوتاہے کہ اسٹرائیک ریٹ 100 سے کم ہونے پر کیونکہ انہوں نے 9 محدود اوورز کے میچ کھیلے ہیں، جن میں اس نے 9 اننگز میں بیٹنگ کی ہے۔ یہی نہیں وہ ان میں سے صرف ایک اننگز میں 60 رنز بنانے میں کامیاب رہے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

اس کے علاوہ وہ کوئی بڑی اننگز نہیں کھیل سکے۔ روہت شرما نے اس سال کے شروع میں محدود اوورز کے باقاعدہ کپتان کا عہدہ سنبھالا اور پہلی بار ویسٹ انڈیز کے خلاف 3 میچوں کی ونڈے اور ٹی ٹوئنٹی سیریز کھیلی۔

ان تمام میچوں میں روہت نے ٹیم انڈیا کو جیت دلائی جبکہ سری لنکا کے خلاف اس نے لگاتار T20 انٹرنیشنل میچ جیتے اور پھر موہالی ٹسٹ میچ بھی جیتا۔ اس طرح وہ بطور کپتان کامیاب ہورہے ہیں لیکن ان کے بلے کا کنارہ ختم ہوتا دکھائی دے رہاہے۔ تاہم 26 مارچ سے شروع ہونے والے آئی پی ایل کے ذریعے روہت کو اپنا فام بحال کرنے کا موقع رہے گا۔

تبصرہ کریں

Back to top button