ممتا بنرجی کے طیارہ میں اچانک  گڑبڑی ،چیف سیکریٹری نے رپورٹ طلب کی

چیف منسٹر سمیت جہاز کے تمام مسافروں نے محسوس کیا کہ طیارہ ایک جھٹکے میں نیچے آ گیا اور ایک ہی بار میں بہت کچھ۔ ایئرپورٹ اتھارٹی آف انڈیا سے پوچھا گیا ہے کہ یہ واقعہ اچانک کیوں پیش آیا؟

کلکتہ: چیف منسٹر ممتا بنرجی کے طیارہ میں اچانک گڑبڑی کے واقعہ پر ریاست کے چیف سکریٹری نے ایرپورٹ اتھارٹی آف انڈیا کو خط لکھ کر اس معاملے میں رپورٹ طلب کی ہے۔ چیف منسٹر ممتا بنرجی کل جمعہ کو بنارے سے جہاز سے لوٹ رہی تھی کہ اچانک ان کا طیارہ جھٹکا کھانے لگا ۔ ریاست کے داخلہ سکریٹری بی پی گوپالیکا نے بھی ایرپورٹ اتھارٹی آف انڈیا کو خط لکھ کرواقعے کی رپورٹ مانگی ہے ۔

چیف منسٹر سمیت جہاز کے تمام مسافروں نے محسوس کیا کہ طیارہ ایک جھٹکے میں نیچے آ گیا اور ایک ہی بار میں بہت کچھ۔ ایئرپورٹ اتھارٹی آف انڈیا سے پوچھا گیا ہے کہ یہ واقعہ اچانک کیوں پیش آیا؟ ان سے کہا گیا ہے کہ وہ ڈی جی سی اے سے جان کر یہ تفصیلی رپورٹ پیش کریں۔ یہ بھی جاننے کی کوشش کی جارہی ہے کہ یہ کوئی تکنیکی خرابی کی وجہ سے ہوا یا پھر اس کے پیچھے کوئی سازش ہے۔ تاہم رپورٹ جمع کرانے کے لیے کوئی وقت مقرر نہیں کیا گیا ہے۔

چیف منسٹر ممتا بنرجی دو روزہ دورے کے بعد جب کل وارانسی سے کلکتہ طیارےسے لوٹ رہیں تو اچانک جہاز نیچے آگیا اور جھٹکا لینے لگا ۔اگرچہ چیف منسٹر ممتا بنرجی کو چوٹ نہیں پہنچی ہے۔ واقعہ کی تحقیقات شروع کر دی گئی ہے۔

چیف منسٹر ممتا بنرجی کے قریبی لوگوں کے مطابق ممتا بنرجی کو اچانک جھٹکا لگنے سے پیٹھ میں چوٹ لگی، لیکن ابتدائی طور پر بتایا گیا تھاکہ اس وقت طیارے میں موجود تمام افراد صحت مند تھے۔ تاہم طیارے میں موجود مسافروںمیں اچانک خوف و ہراس پھیل گیا۔

ذریعہ
یواین آئی

تبصرہ کریں

Back to top button