وزیر اعظم مودی، گورنر تلنگانہ نے پی وی سندھو کو مبارکباد دی

مرکزی وزیر کھیل انوراگ ٹھاکر کے ایک ٹویٹ کے جواب میں، وزیر اعظم نے کہا، "میں پی وی سندھو کو ان کا پہلا سنگاپور اوپن ٹائٹل جیتنے پر مبارکباد دیتا ہوں۔ انہوں نے ایک بار پھر غیر معمولی صلاحیتوں کا مظاہرہ کرتے ہوئے کامیابی حاصل کی ہے۔

نئی دہلی/حیدرآباد: وزیر اعظم نریندر مودی نے اتوار کو ہندوستان کی ٹاپ شٹلر پی وی سندھو کو پہلی بار سنگاپور اوپن جیتنے پر مبارکباد دی۔ مودی نے کہا کہ یہ ہندوستان کے لئے ایک قابل فخر لمحہ ہے اور آنے والے کھلاڑیوں کو متاثر کرے گا۔

مرکزی وزیر کھیل انوراگ ٹھاکر کے ایک ٹویٹ کے جواب میں، وزیر اعظم نے کہا، "میں پی وی سندھو کو ان کا پہلا سنگاپور اوپن ٹائٹل جیتنے پر مبارکباد دیتا ہوں۔ انہوں نے ایک بار پھر غیر معمولی صلاحیتوں کا مظاہرہ کرتے ہوئے کامیابی حاصل کی ہے۔ یہ ملک کے لیے قابل فخر لمحہ ہے اور آنے والے کھلاڑیوں کی حوصلہ افزائی کرے گا۔‘‘

اس دوران تلنگانہ کے گورنر تملائی ساؤنڈرراجن نے بھی سندھو کو مبارکباد دی۔ سوندرراجن نے ٹویٹ کیا، "پی وی سندھو کو سنگاپور اوپن 2022 میں اپنا پہلا سپر 500 ٹورنامنٹ خواتین کا ٹائٹل جیتنے پر دلی مبارکباد۔ پورے ملک کو آپ پر فخر ہے۔”

ٹاپ شٹلر نے اتوار کو چین کے وانگ جی یی کو 21-9، 11-21، 21-15 سے شکست دے کر سنگاپور اوپن کا ٹائٹل اپنے نام کیا۔ یہ ان کا سال کا تیسرا بین الاقوامی ٹائٹل ہے۔ وہ اس سے قبل جنوری اور مارچ میں بالترتیب سید مودی انٹرنیشنل بیڈمنٹن چیمپئن شپ اور سوئس اوپن سپر 300 ٹائٹل جیت چکی ہیں۔

تبصرہ کریں

Back to top button