پی وی سندھو نے سوئس اوپن کا خطاب جیت لیا

دو بار کی اولمپک میڈلسٹ نے اتوار کو یہ میچ جیت کر بسنان کے خلاف اپنے ریکارڈ کو 16-1 بہتر کیا۔ جنوری میں سید مودی انٹرنیشنل جیتنے کے بعد سندھو کا یہ سال کا دوسرا ٹائٹل ہے۔

باسل: سابق عالمی چمپئن پی وی سندھو نے اتوار کو یہاں تھائی لینڈ کی بوسنان اونگبامرنگفام کو شکست دے کر سوئس اوپن سپر 300 بیڈمنٹن ٹورنامنٹ کا خواتین سنگلز کا خطاب جیت لیا۔ دفاعی رنر اپ سندھو نے فائنل میں بوسنان کو 21-16، 21-8 سے شکست دے کر سپر 300 کا خطاب اپنے نام کیا۔ دو بار کی اولمپک میڈلسٹ نے اتوار کو یہ میچ جیت کر بسنان کے خلاف اپنے ریکارڈ کو 16-1 بہتر کیا۔ جنوری میں سید مودی انٹرنیشنل جیتنے کے بعد سندھو کا یہ سال کا دوسرا ٹائٹل ہے۔

چیلنج سے پر ابتدائی گیم کے پہلے ہاف میں زبردست شروعات کی۔ جس میں سندھو نے کھیل کے درمیانی وقفے تک 11-9 پر دو پوائنٹس کی برتری حاصل کرلی۔ بسنان نے وقفے کے بعد معمولی برتری حاصل کی، لیکن سندھو نے جلد واپسی کرتے ہوئے اسکور کو 13-13 سے برابر کر دیا، حالانکہ سخت مقابلہ جاری رہا، سندھو آخر کار تین پوائنٹ کی برتری حاصل کرنے میں کامیاب ہو گئیں۔ تاہم، بوسنان کو جلدی سے ایک پوائنٹ مل گیا۔ لیکن سندھو نہیں رکی اور تیز طراری اور تیز شاٹس سے اس نے پہلا گیم 21-16 سے جیت لیا۔

دوسرے گیم میں سندھو مختلف تال میں نظر آئیں کیونکہ اس نے 8-1 کی برتری حاصل کی اور فوری طور پر 11-2 کی برتری حاصل کرنے کے لیے نو پوائنٹس کی برتری حاصل کرلی۔ وقفے کے بعد سندھو نے 14-4 کی برتری کے ساتھ کھیل کو کنٹرول کرنا جاری رکھا، جس سے بوسنان کے لیے واپسی کرنا تقریباً ناممکن ہو گیا۔ سندھو کے غلبے نے بوسنان پر دباؤ ڈالا۔ اس کے نتیجے میں اس نے بہت سی غلطیاں کیں جس کی وجہ سے سندھو کو دوسرا گیم 21-8 سے آسانی سے جیتنے میں مدد ملی۔

ذریعہ
یواین آئی

تبصرہ کریں

یہ بھی دیکھیں
بند کریں
Back to top button