احتجاج میں حصہ لینے پر فلم اور ٹی وی کی ایرانی اداکارہ گرفتار

اداکارہ میترا ھجرا کو ایران میں جاری احتجاجی مظاہروں اور ہنگاموں کی وجہ سے گرفتار کر لیا گیا ہے۔ ایرانی حکام فن، سیاست اور کھیلوں سے متعلقہ کئی افراد کو احتجاجی مظاہروں کا حصہ بننے کی وجہ سے پہلے ہی گرفتارکر چکی ہے۔

تہران: اداکارہ میترا ھجرا کو ایران میں جاری احتجاجی مظاہروں اور ہنگاموں کی وجہ سے گرفتار کر لیا گیا ہے۔ ایرانی حکام فن، سیاست اور کھیلوں سے متعلقہ کئی افراد کو احتجاجی مظاہروں کا حصہ بننے کی وجہ سے پہلے ہی گرفتارکر چکی ہے۔

ایرانی فلم سٹار میتر ھجرا کو ہفتے کے روز ان کے اپارٹمنٹ سے گرفتار کیا گیا ہے۔ ایران میں ٹی وی، فلم کی اس زیر حراست لی گئی اداکارہ کی گرفتاری سے متعلق مانیٹرنگ ٹیم کے ایک رکن مہدی کوہیان نے کہا ہے’ اداکارہ کے اپارٹمنٹ کی کئی دنوں سے نگرانی کی جارہی تھی۔’

ادارکارہ بھی اس احتجاج کا حصہ رہی ہیں جو 16 ستمبر سے مہسا امینی کی پولیس حراست کے بعد شروع ہوا تھا۔

بائیس سالہ مہسا امینی کو ایرانی قانون کی خلاف ورزی کرتے ہوئے ننگے سر بازار میں گھومنے پر ایرانی پولیس نے گرفتار کیا تھا۔مہسا امینی ایک ایران کرد تھی اور وہ سر کو ڈھانپنے کے کلچر کو پسند نہ کرتی تھی۔

اس کی زیر حراست کے بعد اب تک سینکڑوں افراد مظاہروں میں مارے جا چکے ہیں اور ہزاروں جیلوں میں بند کیے جا چکے ہیں، تاہم احتجاجی مظاہرے جاری ہیں۔

...رشتوں کا انتخاب
...اب اور بھی آسان

لڑکی ہو یا لڑکا، عقد اولیٰ ہو یا عقد ثانی
اب ختم ہوگی آپ کی تلاش اپنے ہمسفر کی

آج ہی مفت رجسٹر کریں اور فری سبسکرپشن حاصل کرکے منصف میٹریمونی کے تمام فیچرس سے استفادہ کریں۔

آج ہی مفت رجسٹر کریں اور منصف میٹریمونی کے تمام فیچرس سے استفادہ کریں۔

www.munsifmatrimony.com

تبصرہ کریں

Back to top button