ہندوستان میں رہنے والا ہر کوئی ہندو: آر ایس ایس سربراہ

راشٹریہ سوئم سیوک سنگھ (آر ایس ایس) کے سربراہ موہن بھاگوت نے اتوار کے دن کہا کہ ہندوستان میں رہنے والے تمام لوگ شناخت کی اصطلاح میں ہندو ہیں۔

شیلانگ: راشٹریہ سوئم سیوک سنگھ (آر ایس ایس) کے سربراہ موہن بھاگوت نے اتوار کے دن کہا کہ ہندوستان میں رہنے والے تمام لوگ شناخت کی اصطلاح میں ہندو ہیں۔

آر ایس ایس کا فلسفہ واضح کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ہندوازم مذہب نہیں بلکہ طرزِ حیات ہے۔ شیلانگ میں آر ایس ایس سربراہ نے کہا کہ سبھی لوگ ہندو ہیں کیونکہ سبھی ہندوستانی ہندوستان کے رہنے والے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ مغلوں کے اسلام پھیلانے اور انگریز حکمرانوں کے عیسائیت پھیلانے سے قبل بھی ہندو موجود تھے۔ تبدیلی ئ مذہب (دھرم پریورتن) کا خوف خارج کرتے ہوئے آر ایس ایس سربراہ نے کہا کہ ہندو بننے کے لئے کسی کو بدلنے کی ضرورت نہیں کیونکہ یہاں ہر کوئی ہندو ہے۔

ہندوستان مغربی تصور کا ملک نہیں ہے۔ موہن بھاگوت کا دورہ میگھالیہ جو عیسائی اکثریتی ریاست ہے‘ اہمیت کا حامل ہے کیونکہ اگلے سال فروری میں یہاں اسمبلی الیکشن ہونے والا ہے۔ زیڈ پلس سیکوریٹی رکھنے والے موہن بھاگوت کے دورہ کے مدنظر ریاست میں سیکوریٹی کے کڑے انتظامات کئے گئے تھے۔

...رشتوں کا انتخاب
...اب اور بھی آسان

لڑکی ہو یا لڑکا، عقد اولیٰ ہو یا عقد ثانی
اب ختم ہوگی آپ کی تلاش اپنے ہمسفر کی

آج ہی مفت رجسٹر کریں اور فری سبسکرپشن حاصل کرکے منصف میٹریمونی کے تمام فیچرس سے استفادہ کریں۔

آج ہی مفت رجسٹر کریں اور منصف میٹریمونی کے تمام فیچرس سے استفادہ کریں۔

www.munsifmatrimony.com

تبصرہ کریں

Back to top button