حالت نشہ میں گاڑیاں چلانے والوں کیخلاف مہم، ایک شخص برہنہ ہوگیا

اس شخص نے جس کی شناخت مدھو کے طور پر کی گئی ہے،نے اپنی گاڑی کو سڑک پر گرادیااور پھر ٹریفک پولیس اہلکاروں نے جب اس کے قریب جانے کی کوشش کی تو وہ ان سے الجھ گیا اور اچانک نیم برہنہ ہوگیا۔

حیدرآباد: حالت نشہ میں گاڑیاں چلانے والوں کے خلاف ٹریفک پولیس کی جانب سے جاری مہم کے دوران ایک شخص نے اچانک نیم برہنہ ہوکر ہنگامہ آرائی شروع کردی۔یہ واقعہ حیدرآباد کے دلسکھ نگر راجیوچوک میں پیش آیا۔

 جہاں کل شب ٹریفک پولیس کی اس مہم کے دوران ٹریفک اہلکاروں نے اس شخص کی بائیک کوروکنے کی کوشش کی تاہم اس شخص نے جس کی شناخت مدھو کے طور پر کی گئی ہے،نے اپنی گاڑی کو سڑک پر گرادیااور پھر ٹریفک پولیس اہلکاروں نے جب اس کے قریب جانے کی کوشش کی تو وہ ان سے الجھ گیا اور اچانک نیم برہنہ ہوگیا۔

اس نے ٹریفک اہلکاروں پر شدید برہمی کااظہارکیا۔ٹریفک پولیس نے لا اینڈ آرڈرپولیس کو اس بات کی اطلاع دی جن کے وہاں پہنچنے کے بعد اس شخص کو منایاگیا جس کے بعد اس نے کپڑے پہننے کے لئے رضامندی کااظہار کیا۔اس نے الزام لگایاکہ ٹریفک پولیس نے اس سے بدکلامی کی تھی۔

اس بات کی اطلاع اس شخص کے ارکان خاندان کو دی گئی اور اس کو ارکان خاندان کے حوالے کردیاگیاتاہم پولیس نے اس کی بائیک کوضبط کرلیا۔اس واقع کا ویڈیودیکھتے ہی دیکھتے سوشیل میڈیا کے مختلف پلیٹ فارمس پر تیزی کے ساتھ وائرل ہوگیا۔

...رشتوں کا انتخاب
...اب اور بھی آسان

لڑکی ہو یا لڑکا، عقد اولیٰ ہو یا عقد ثانی
اب ختم ہوگی آپ کی تلاش اپنے ہمسفر کی

آج ہی مفت رجسٹر کریں اور فری سبسکرپشن حاصل کرکے منصف میٹریمونی کے تمام فیچرس سے استفادہ کریں۔

آج ہی مفت رجسٹر کریں اور منصف میٹریمونی کے تمام فیچرس سے استفادہ کریں۔

www.munsifmatrimony.com

تبصرہ کریں

Back to top button