ہم اپنے مقصد سے ایک قدم دور: لیونل میسی

لیونل میسی نے کہا یہ ایک مشکل کھیل تھا، ہم جانتے تھے کہ یہ ایسا ہی ہونے والا ہے۔ ہمارے پاس آرام کرنے کا زیادہ وقت نہیں تھا اور ہم اس کے لیے پریشان تھے۔ ہم جانتے تھے کہ یہ ایک مشکل کھیل ہونے والا ہے۔

دوحہ: لیونل میسی نے کہا کہ ارجنٹینا نے یہاں آخری 16 کے مقابلے میں آسٹریلیا کو شکست دے کر ورلڈ کپ کے اعزاز کے اپنے ہدف کی ایک ’ایک اور قدم‘ بڑھادیا ہے۔

میسی نے پہلے ہاف میں ارجنٹینا کے لیے گول کیا اور جولین الواریز نے برتری کو دوگنا کردیا۔ جس نے ہفتے کو احمد بن علی اسٹیڈیم میں ڈرامائی اختتام کو یقینی بنایا۔

میسی کا یہ گول اس کے کلب اور ملک کے لیے کھیلے گئے 1,000 ویں میچ میں آیا۔ انہوں نے ورلڈ کپ کے ناک آؤٹ میچ میں اپنا پہلا گول کیا۔ میسی نے ایک پریس کانفرنس میں کہا “ایک اور مقصد حاصل کر لیا گیا ہے۔ ہم اپنے مقصد سے ایک کے قدم فاصلے پر ہیں‘‘۔

انہوں نے کہا یہ ایک مشکل کھیل تھا، ہم جانتے تھے کہ یہ ایسا ہی ہونے والا ہے۔ ہمارے پاس آرام کرنے کا زیادہ وقت نہیں تھا اور ہم اس کے لیے پریشان تھے۔ ہم جانتے تھے کہ یہ ایک مشکل کھیل ہونے والا ہے۔

وہ جسمانی طور پر بہت مضبوط ہیں۔ ہم فائدہ اٹھانے میں کامیاب رہے اور پھر یہ پیچیدہ ہوگیا۔ ہمیں آخر میں تھوڑا سا نقصان اٹھانا پڑا لیکن یہ ورلڈ کپ ہے۔ سبھی کھیل مشکل ہیں‘‘۔

میسی نے اسٹیڈیم میں موجود ارجنٹینا کے ہزاروں شائقین کا شکریہ ادا کیا جنہوں نے 90 منٹ کے دوران ان کی ستائش کی۔ میچ کی آخری سیٹی بجنے کے بعد ارجنٹینا کے کھلاڑیوں نے پچ پر ان کی ستائش کی۔ 35 سالہ فارورڈ نے کہا کہ اچھا ہو تا اگر پورا ارجنٹینا یہاں ہوتا، لیکن ظاہر ہے ایسا نہیں ہو سکتا۔

’’ہم ان شائقین کے سامنے کھیلنے کے لیے ہمیشہ پرجوش ہوتے ہیں اور ان کی خوشی اور جذبے کو محسوس کرنے کے لیے ہر میچ میں ان کی حمایت کرنا بہت اچھا ہوتا ہے‘‘۔

...رشتوں کا انتخاب
...اب اور بھی آسان

لڑکی ہو یا لڑکا، عقد اولیٰ ہو یا عقد ثانی
اب ختم ہوگی آپ کی تلاش اپنے ہمسفر کی

آج ہی مفت رجسٹر کریں اور فری سبسکرپشن حاصل کرکے منصف میٹریمونی کے تمام فیچرس سے استفادہ کریں۔

آج ہی مفت رجسٹر کریں اور منصف میٹریمونی کے تمام فیچرس سے استفادہ کریں۔

www.munsifmatrimony.com

تبصرہ کریں

Back to top button