ریاض بین الاقوامی فلسفہ کانفرنس دسمبر میں

سعودی عرب کی ادب، نشرو اشاعت اور ترجمہ اتھارٹی یکم سے 3 دسمبر تک ریاض کی شاہ فہد نیشنل لائبریری میں ''فلسفہ پر ریاض بین الاقوامی کانفرنس'' کے دوسرے سیشن کا آغاز کرے گی، جس کا عنوان: ''علم اور تحقیق: خلاء، وقت اور انسانیت''۔ رکھا گیا ہے۔

ریاض: سعودی عرب کی ادب، نشرو اشاعت اور ترجمہ اتھارٹی یکم سے 3 دسمبر تک ریاض کی شاہ فہد نیشنل لائبریری میں ”فلسفہ پر ریاض بین الاقوامی کانفرنس” کے دوسرے سیشن کا آغاز کرے گی، جس کا عنوان: ”علم اور تحقیق: خلاء، وقت اور انسانیت”۔ رکھا گیا ہے۔ اس کانفرنس میں مفکرین، فلاسفر، سائنس دانوں، فنکاروں، خلابازوں اور مختلف ملکوں سے تعلق رکھنے والے مصنفین اور مورخین شرکت کریں گے۔

سعودی پریس ایجنسی ”ایس پی اے” کے مطابق ادب، اشاعت اور ترجمہ اتھارٹی کے سی ای او ڈاکٹر محمد علوان نے اس بات کی تصدیق کی کہ کانفرنس کے آخری ایڈیشن کی کامیابی نے سعودی عرب کے بین الاقوامی کردار کو مستحکم کرنے میں اہم کردار ادا کیا۔ فلسفہ کے میدان اور فلسفیانہ مکالمے کے علاقائی مرکز کے طور پر اپنی پوزیشن کو مضبوط کیا۔

انہوں نے مزید کہا کہ ہمیں اس کے دوسرے ایڈیشن میں کانفرنس کا آغاز کرتے ہوئے خوشی ہو رہی ہے، جس میں ہم نے اس سال سرکردہ فلسفیوں اور مقررین کی ایک وسیع رینج اور دنیا کے مختلف ممالک کے متعدد تعلیمی اداروں کو اپنی طرف متوجہ کرنے کی کوشش کی تھی، تاکہ اس پر خیالات کا تبادلہ کیا جا سکے۔ ہمارے وقت میں ہمیں درپیش اہم مسائل اور مختلف ثقافتوں اور مضامین کے درمیان مکالمے کو فروغ دینے کی کوشش کی۔

انہوں نے نشاندہی کی کہ کانفرنس اپنے دوسرے سیشن میں تمام عمر کے شرکاء کا خیرمقدم کرتی ہے کہ وہ ایک سال قبل شروع ہونے والے کام کو جاری رکھیں۔ فلسفے کی بنیادوں، اس کے قابل بنانے والے طریقوں اور سعودی عرب اور دنیا کے درمیان اپنی تحقیق کو پیش کرتے ہوئے اسے مضبوط کریں۔

اس سال کی کانفرنس کے لیے تھیم کا انتخاب سائنس اور فلسفے کے درمیان ایک میٹنگ پوائنٹ بنانے کے مقصد سے کیا گیا تھا، جس کے دوران شرکاء بہت سے سائنسی اور فلسفیانہ موضوعات جیسے کہ عصری سائنس، علمی انصاف، ایکسپلوریشن اخلاقیات، جدید ترین تکنیکی ترقی، مصنوعی ذہانت کا مخمصہ، خلائی سفارت کاری کے پہلو، موسمیاتی تبدیلی اور ماحولیاتی بحران پر بات کریں گے۔

...رشتوں کا انتخاب
...اب اور بھی آسان

لڑکی ہو یا لڑکا، عقد اولیٰ ہو یا عقد ثانی
اب ختم ہوگی آپ کی تلاش اپنے ہمسفر کی

آج ہی مفت رجسٹر کریں اور فری سبسکرپشن حاصل کرکے منصف میٹریمونی کے تمام فیچرس سے استفادہ کریں۔

آج ہی مفت رجسٹر کریں اور منصف میٹریمونی کے تمام فیچرس سے استفادہ کریں۔

www.munsifmatrimony.com

تبصرہ کریں

Back to top button