ٹویٹر پر ایپل کے اشتہارات بحال

مسک نے ہفتے کے روز دو گھنٹے کی 'ٹوئٹر اسپیس' چیٹ میں کہا کہ ایپل نے ٹوئٹر پر اپنے اشتہارات کو مکمل طور پر ریگولیٹ کر دیا ہے۔ دو گھنٹے کی اس چیٹ کو 90 ہزار سے زیادہ لوگوں نے سنا۔

واشنگٹن: ٹویٹر کے نئے مالک اور ارب پتی کاروباری ایلون مسک نے کہا کہ ٹویٹر پر ایپل کارپوریشن کا اشتہار باقاعدہ ہوتا جا رہا ہے اور یہ اس وقت سوشل میڈیا نیٹ ورک کا سب سے بڑا اشتہار دینے والا ہے۔

مسک نے ہفتے کے روز دو گھنٹے کی ‘ٹوئٹر اسپیس’ چیٹ میں کہا کہ ایپل نے ٹوئٹر پر اپنے اشتہارات کو مکمل طور پر ریگولیٹ کر دیا ہے۔ دو گھنٹے کی اس چیٹ کو 90 ہزار سے زیادہ لوگوں نے سنا۔

مسک نے چہارشنبہ کے روز کہا کہ ایپل کے سی ای او ٹم کک نے کبھی بھی اپنے ایپ اسٹور سے سوشل میڈیا پلیٹ فارم کو ہٹانے کا نہیں سوچا، اس سے قبل کی اطلاعات میں کہا گیا تھا کہ ٹیکنالوجی کمپنی ایسا کرنے کی دھمکی دے رہی تھی۔

اس سے قبل پیر کو مسک نے کہا تھا کہ ایپل نے ٹویٹر کو اپنے ایپ اسٹور سے ہٹانے کی دھمکی دی ہے، جس سے یہ پلیٹ فارم موبائل فون مارکیٹ کے اہم حصے سے محروم ہو جائے گا۔ایپل کے ایپ اسٹور سے ٹویٹر کو ہٹائے جانے کی قیاس آرائیاں اس وقت شروع ہوئیں۔

جب یہ اطلاع دی گئی کہ ایپل کے سینئر ایگزیکٹو فل شلر ٹویٹر کو بہتر کرنے کے تناظر میں اس پلیٹ فارم کو چھوڑ رہے ہیں۔ مسک نے اکتوبر میں ٹویٹر حاصل کیا اور آزادی اظہار کے تحفظات میں اضافہ کرنے کا وعدہ کیا ہے۔

کمپنی نے اس کے بعد سے کئی معطل اکاؤنٹس کو بحال کیا ہے، بشمول سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے اکاؤنٹس۔ مسک نے کہا تھا کہ اگر ایپل یا گوگل نے اپنے ایپ اسٹورز سے ٹوئٹر کو ہٹا دیا تو وہ ایک نیا اسمارٹ فون بنائیں گے۔

...رشتوں کا انتخاب
...اب اور بھی آسان

لڑکی ہو یا لڑکا، عقد اولیٰ ہو یا عقد ثانی
اب ختم ہوگی آپ کی تلاش اپنے ہمسفر کی

آج ہی مفت رجسٹر کریں اور فری سبسکرپشن حاصل کرکے منصف میٹریمونی کے تمام فیچرس سے استفادہ کریں۔

آج ہی مفت رجسٹر کریں اور منصف میٹریمونی کے تمام فیچرس سے استفادہ کریں۔

www.munsifmatrimony.com

تبصرہ کریں

Back to top button