منوگوڑوضمنی انتخاب، امیدوار نے موچی کی دکان پر چپل کی سلائی کی

اپنی انتخابی مہم کے دوران پال نے امبیڈکر چوراہے پر ایک موچی کی دکان پہنچ کر چپل کی سلائی کی۔انہوں نے اس موچی کے طرز زندگی اورذریعہ معاش پر افسوس کااظہا ربھی کیا۔

حیدرآباد: تلنگانہ کے حلقہ اسمبلی منوگوڑوکے ضمنی انتخاب کے سلسلہ میں سیاسی جماعتیں انتخابی مہم چلانے کے دوران ایک دوسرے پر سبقت لے جانے کی کوشش کررہی ہیں۔ پرجاشانتی پارٹی کے بانی و منوگوڑو اسمبلی حلقہ کے امیدوار کے اے پال، رائے دہندوں کو راغب کرنے کے لئے بڑے پیمانہ پر مہم چلارہے ہیں۔

وہ رائے دہندوں کوراغب کرنے اوران کی توجہ حاصل کرنے کا کوئی بھی موقع ہاتھ سے نہیں جانے دینا چاہتے۔اپنی انتخابی مہم کے دوران پال نے امبیڈکر چوراہے پر ایک موچی کی دکان پہنچ کر چپل کی سلائی کی۔انہوں نے اس موچی کے طرز زندگی اورذریعہ معاش پر افسوس کااظہا ربھی کیا۔

انہوں نے نشاندہی کرتے ہوئے کہا کہ وہ رائے دہندوں کی زندگیوں میں تبدیلی لانے کے لئے ہی اس ضمنی انتخاب میں حصہ لے رہے ہیں۔انہوں نے الزام لگایا کہ ریاستی حکومت نے مادیگاطبقہ کی فلاح وبہبود اور اس طبقہ کو اونچااٹھانے کے لئے کوئی بھی اقدامات نہیں کئے ہیں۔

واضح رہے کہ راج گوپال ریڈی کے کانگریس اور اسمبلی کی نشست سے استعفی کے بعد بی جے پی میں شامل ہونے کے سبب اس حلقہ کا ضمنی انتخاب ضروری ہوگیا ہے۔زعفرانی جماعت نے راج گوپال ریڈی کو اس حلقہ کا امیدوار بنایا ہے۔

...رشتوں کا انتخاب
...اب اور بھی آسان

لڑکی ہو یا لڑکا، عقد اولیٰ ہو یا عقد ثانی
اب ختم ہوگی آپ کی تلاش اپنے ہمسفر کی

آج ہی مفت رجسٹر کریں اور فری سبسکرپشن حاصل کرکے منصف میٹریمونی کے تمام فیچرس سے استفادہ کریں۔

آج ہی مفت رجسٹر کریں اور منصف میٹریمونی کے تمام فیچرس سے استفادہ کریں۔

www.munsifmatrimony.com

تبصرہ کریں

Back to top button