جگدیپ دھنکر نے نائب صدر کے انتخاب کیلئے پرچہ نامزدگی داخل کیا

دھنکر نے اتوار کو ہی مغربی بنگال کے گورنر کے عہدے سے استعفیٰ دے دیا تھا۔ اپوزیشن نے مارگریٹ الوا کو نائب صدارتی انتخاب کے لیے اپنا امیدوار نامزد کیا ہے۔ امکان ہے کہ وہ کل اپنے کاغذات نامزدگی داخل کریں گی۔

نئی دہلی: نیشنل ڈیموکریٹک الائنس (این ڈی اے) کے امیدوار جگدیپ دھنکھڑ نے پیر کو وزیر اعظم نریندر مودی، کئی سینئر مرکزی وزراء اور آئینی پارٹیوں کے لیڈروں کی موجودگی میں اپنا پرچہ نامزدگی داخل کیا۔ مغربی بنگال کے گورنرر، دھنکر، تقریباً 12 بجے پارلیمنٹ ہاؤس پہنچے اور لوک سبھا کے سکریٹری جنرل کے دفتر میں اپنا پرچہ نامزدگی داخل کیا۔

 اس موقع پر وزیر اعظم مودی کے علاوہ وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ، مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ، مرکزی سڑک اور ٹرانسپورٹ کے وزیر نتن گڈکری، بھارتیہ جنتا پارٹی کے صدر جگت پرکاش نڈا، اے آئی اے ڈی ایم کے کے ایم تھمبی دورائی، اپنا دل کی انوپریہ پٹیل، رام داس اٹھاولے اور دیگر موجود تھے۔ ریپبلکن پارٹی کے دیگر رہنما بھی موجود تھے۔

اس سے قبل، تقریباً 11.30 بجے، مودی، امیت شاہ، سنگھ اور این ڈی اے کے وزراء اور تمام اراکین پارلیمنٹ پارلیمنٹ لائبریری کی عمارت میں جمع ہوئے اور کاغذات نامزدگی سے متعلق ضروری رسمی کارروائیوں کو مکمل کیا۔ اس کے بعد سبھی وہاں سے پیدل لوک سبھا سکریٹری جنرل کے دفتر پہنچے۔

دھنکھڑ نے اتوار کو ہی مغربی بنگال کے گورنر کے عہدے سے استعفیٰ دے دیا تھا۔ اپوزیشن نے مارگریٹ الوا کو نائب صدارتی انتخاب کے لیے اپنا امیدوار نامزد کیا ہے۔ امکان ہے کہ وہ کل اپنے کاغذات نامزدگی داخل کریں گی۔ منگل کو نائب صدر کے انتخاب کے لیے کاغذات نامزدگی داخل کرنے کا آخری دن ہے۔ انتخابات 6 اگست کو ہوں گے۔

...رشتوں کا انتخاب
...اب اور بھی آسان

لڑکی ہو یا لڑکا، عقد اولیٰ ہو یا عقد ثانی
اب ختم ہوگی آپ کی تلاش اپنے ہمسفر کی

آج ہی مفت رجسٹر کریں اور فری سبسکرپشن حاصل کرکے منصف میٹریمونی کے تمام فیچرس سے استفادہ کریں۔

آج ہی مفت رجسٹر کریں اور منصف میٹریمونی کے تمام فیچرس سے استفادہ کریں۔

www.munsifmatrimony.com

تبصرہ کریں

Back to top button