کھیل

شاہین کو کام کے بوجھ سے راحت دینے پی سی بی کا فیصلہ

پاکستان پیس کی قیادت کرنے والے شاہین شاہ آفریدی کو آسٹریلیا کے خلاف سڈنی میں کھیلے جانے والے آخری ٹسٹ میں آرام دیا جاسکتا ہے۔

کراچی: پاکستان پیس کی قیادت کرنے والے شاہین شاہ آفریدی کو آسٹریلیا کے خلاف سڈنی میں کھیلے جانے والے آخری ٹسٹ میں آرام دیا جاسکتا ہے تاکہ اُن کے کام کے بوجھ کو کم کیا جاسکے جب پی سی بی سے ناراضگی کے بعد خرم شہزاد کو شدید پھسلی کا زخم ہوا تھا۔

متعلقہ خبریں
حفیظ کو پی سی بی سے طویل میعاد کا کنٹراکٹ ملنے کا امکان نہیں
شاہین آفریدی 100 وکٹیں مکمل کرنے کے قریب
جئے شاہ، اشرف نے ایشیا کپ شیڈول کوقطعیت دے دی
شاہین آفریدی اپنے اہلِ خانہ کے ہمراہ کراچی پہنچ گئے
بابراعظم سے ونڈے اور ٹسٹ کی کپتان چھن جانے کا خطرہ

پاکستان کو افتتاحی ٹسٹ پرتھ میں 360 رنوں سے شکست ہوئی تھی جب کہ ڈبیو کرنے والے شہزاد نے 5 وکٹس لئے تھے لیکن وہ اِس عمل کے دوران زخمی بھی ہوگئے اور اُنہیں ملبورن (26 / دسمبر) اور سڈنی (3 / جنوری) ٹسٹ میں خارج از امکان قرار دے دیا گیا۔

پاکستان کے اسٹرائیک بولر آفریدی نے پرتھ میں صرف 2 وکٹس لئے تھے اور یہ غور کررہے تھے کہ اگر دورہ پر آئی ٹیم جو باکسنگ ڈے ٹسٹ ہار جائیں گی تو وہ آخری سڈنی گیم کے لئے آرام لیں گے تاکہ اہم ٹی 20 آئی سیریز نیوزی لینڈ کے خلاف تازہ دم رہ سکے۔

ذرائع نے بتایا کہ ٹیم مینجمنٹ چاہتا ہے کہ پیس بولر کے کام کا بوجھ میں بطور خاص آفریدی کی دیکھ بھال کی جاسکے جب کہ ٹی 20 ورلڈکپ ویسٹ انڈیز اور امریکہ میں 6 ماہ سے بھی کم عرصہ میں ہونے والا ہے اور بلیک کیاپس کے خلاف سیریز اُن کی تیاریوں کے لئے اہم ثابت ہوگی۔

خرم کے کام کے بوجھ کا سامنا ٹیم مینجمنٹ کو درپیش ہے جس سے ایک ہلچل سی مچ گئی ہے اور شاہین کا فام بھی تشویش کا باعث ٹیم مینجمنٹ اور سلیکٹرس کے لئے رہا۔ ذرائع نے یہ بات کہی۔ ذرائع نے مزید کہا کہ ٹیم کے عہدیداروں اور سلیکٹرس نے آفریدی کے کیس پر پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) سربراہ زکا اشرف سے تبادلہ خیال کیا۔

شاہین شاہ آفریدی ملبورن ٹسٹ میں ٹھیک نہیں تھے اور ٹیم کو شکست کا سامنا کرنا پڑا۔ اِس لئے آخری ٹسٹ کے لئے اُن کو آرام دیا گیا ہے تاکہ وہ نیوزی لینڈ میں کھیلے جانے والی ٹی 20 آئی سیریز کے لئے تازہ دم رہیں۔ پاکستان پہلے ہی اپنے اہم پیسر نسیم شاہ کی خدمات سے محروم ہے جو کندھے کی سرجری سے صحتیاب ہورہے ہیں۔

احسان اللہ کی بازآبادکاری کہنی کی سرجری کے بعد اور محمد حسین ٹخنہ کے زخم سے پریشان ہیں۔ پاکستان اِس طرح اپنے 2 اہم بولرس سے محروم ہوگیا ہے، اسپنر ابرار احمد اور خرم جس کے بعد آسٹریلیا پہنچ گئے ہیں۔

ایسی بات بھی ہورہی ہے کہ ٹیم مینجمنٹ بھی نئے سلامی امتزاج صائم ایوب اور بابر اعظم کو نیوزی لینڈ کے خلاف ٹی 20 آئیز سیریز میں آزمانا چاہتا ہے۔ بابر جو محمد رضوان کے ساتھ ٹی 20 میں اوپننگ گزشتہ 2 یا 3 سال سے کررہے ہیں، نئے سلامی جوڑی دار کے لئے تیار رہیں۔

a3w
a3w