کرناٹک

منگلورو دھماکہ کیس‘ متین طٰہٰ کا سراغ دینے پر 3 لاکھ کاانعام

متین کے بارے میں خفیہ اطلاعات دینے والے کو 3 لاکھ روپے کے انعام کا اعلان کر چکی ہے۔ متین ریٹائرڈ فوجی منظور احمد اور شاہستہ کا بیٹا ہے۔ اب متین کی والدہ بھی چاہتی ہیں کہ اگر اس کے بیٹے نے کچھ غلط کیا ہے تو اسے سزا ملنی چاہیے۔

منگلورو: قومی تحقیقاتی ایجنسی (این آئی اے) نے کرناٹک کے منگلورو کوکر دھماکہ کیس کے انتہائی مطلوب ملزم متین طحہ کی اطلاع دینے والے کو 3 لاکھ روپے کے انعام کا اعلان کیا ہے۔

سرکاری ذرائع نے یہاں یہ اطلاع دی۔ این آئی اے منگلورو کوکر دھماکہ کیس کی جانچ کر رہی ہے۔یہ یاد کر کے متین کی ماں کی آنکھوں میں آنسو آگئے۔ میرا بیٹا پچھلے تین سالوں سے لاپتہ ہے اور مجھے نہیں معلوم کہ وہ کہاں ہے۔

وہ بنگلور میں انجینئرنگ کی تعلیم حاصل کر رہا تھا اور صرف تین سال میں انجینئرنگ کی ڈگری مکمل کرنے کے بعد وہ بنگلور کی ایک پرائیویٹ کمپنی میں ملازمت کر رہا تھا۔انہوں نے کہا کہ تین سال قبل بنگلور سے لاپتہ ہونے والے متین سے کوئی رابطہ نہیں ہوا تھا۔

 شارق اور میجر ایک دوسرے کو جانتے تھے کیونکہ وہ ایک ہی شہر کے رہنے والے تھے۔انہوں نے کہا کہ اگر میرے بیٹے نے کچھ غلط کیا ہے تو اسے سزا ملنی چاہیے۔میرا بیٹا 29 سال کا ہے۔

وہ ہمارا سب سے بڑا بیٹا ہے، اس کا ایک بھائی اور ایک بہن ہے اور ہم ابھی تک نہیں جانتے کہ متین نے ایسا کیوں کیا؟متین کی والدہ نے اپنے بیٹے کے کرتوت پر کہا کہ آج بھی پورا خاندان آنسوؤں میں ڈوبا ہے اور ابھی تک اس صدمo سے سنبھل نہیں پا رہا ہے۔

این آئی اے پہلے ہی متین کے بارے میں خفیہ اطلاعات دینے والے کو 3 لاکھ روپے کے انعام کا اعلان کر چکی ہے۔ متین ریٹائرڈ فوجی منظور احمد اور شاہستہ کا بیٹا ہے۔ اب متین کی والدہ بھی چاہتی ہیں کہ اگر اس کے بیٹے نے کچھ غلط کیا ہے تو اسے سزا ملنی چاہیے۔

a3w
a3w