شمالی بھارت

2 نابالغ بچوں کو پیشاب پلایا گیا اور شرمگاہ میں مرچ لگائی گئی (دردناک ویڈیو)

مقتولین کی عمریں 10 اور 15 سال ہیں۔ اس دل دہلا دینے والے واقعہ کی ویڈیو بھی منظر عام پر آئی ہے۔ متاثرہ لڑکوں کو ہری مرچ کھاتے اور بوتل میں بھر کر پیشاب کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔

سدھارتھ نگر: اترپردیش کے سدھارتھ نگر ضلع میں چوری کے شبہ میں دو نابالغ لڑکوں کو مبینہ طور پر پیشاب پلایا گیا، ہری مرچیں ان کے پرائیویٹ پارٹس پر لگائی گئیں اور انہیں زبردستی کچھ نامعلوم انجیکشن لگائے گئے۔

متعلقہ خبریں
فیروزآباد کا نام چندرا نگر رکھنے کی تجویز کو منظوری
80 سال کی عمر میں دادی کی جم ورزش کی ویڈیو وائرل ویڈیو دیکھ کر لوگوں کو پسینہ آنے لگا
کووں کی بڑی تعداد نے مال کی پارکنگ میں ڈیرہ ڈال لیا
پالتو کتے کو گلے میں پھندا ڈال کر مارنے کی کوشش (ویڈیو)
وائرل ویڈیو سے مجھے دلی رنج پہنچا: دھنکر (ویڈیو)

مقتولین کی عمریں 10 اور 15 سال ہیں۔ اس دل دہلا دینے والے واقعہ کی ویڈیو بھی منظر عام پر آئی ہے۔ متاثرہ لڑکوں کو ہری مرچ کھاتے اور بوتل میں بھر کر پیشاب کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔

 مردوں کے ایک گروہ کو ان کے ساتھ بدسلوکی کرتے ہوئے اور ایسا نہ کرنے کی صورت میں انہیں مارنے کی دھمکی دیتے ہوئے سنا جا سکتا ہے۔

غنڈوں نے مبینہ طور پر لڑکوں کو پکڑ کر باندھ دیا اور ان پر رقم چوری کرنے کا الزام لگایا۔ ایک اور ویڈیو میں لڑکوں کو زمین پر منہ کے بل لیٹے دیکھا جا سکتا ہے۔

 ان کے ہاتھ کمر کے پیچھے بندھے ہوئے ہیں اور پتلون نیچے کھینچی ہوئی ہے، جب کہ ایک شخص ہری مرچیں رگڑ کر ان کی شرمگاہ میں ڈال رہا ہے۔ درد سے چیخ و پکار کرنے والے لڑکوں کو بھی پیلے رنگ کا سیال انجکشن لگایا جاتا ہے۔

یہ ویڈیو 4 اگست کا بتایا جا رہا ہے۔ ویڈیو ضلع کے پاتھرا بازار تھانہ علاقے کے کونکاٹی چوراہے کے قریب کا ہے۔

پولیس نے کہا کہ انہوں نے سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی "دو بچوں کے خلاف قابل اعتراض فعل” کی ویڈیو کا فوری نوٹس لیا اور قانون کی متعلقہ دفعات کے تحت مقدمہ درج کیا۔

ضلع کے ایڈیشنل سپرنٹنڈنٹ آف پولیس سدھارتھ نے کہا، ’’حملے میں ملوث لوگوں کی شناخت کر لی گئی ہے اور ان میں سے چھ کو حراست میں لے لیا گیا ہے۔