کھیل

پاکستان ہندستانی حالات میں جیتنے کا مضبوط دعویدار : وسیم اکرم

وسیم نے انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کے ساتھ بات چیت میں کہا، "ہمارے پاس ایک اچھی ٹیم ہے... ایک بہت اچھی ون ڈے ٹیم ہے اور اس کی قیادت بابر اعظم جیسے عظیم کھلاڑی کر رہے ہیں۔"

دبئی: پاکستان کے سابق تیز گیند باز وسیم اکرم کا ماننا ہے کہ ہندوستانی حالات میں ورلڈ کپ کا انعقاد ان کی ٹیم کو ٹورنامنٹ جیتنے کی مضبوط دعویدار بناتا ہے۔

متعلقہ خبریں
دوہری مہارت کے کھلاڑی
ریکارڈ پانچویں خطاب سے ایم ایس دھونی ایک قدم دور
وسیم اکرم کا بیٹا مکسڈ مارشل آرٹس فائٹر بن گیا
’سمیع ہم تمہارے ساتھ ہیں‘ راہول کا پرانا ٹویٹ وائرل
پاکستان اب دنیا کا پانچواں بڑا ملک بن گیا 

وسیم عمران خان کی ٹیم کا حصہ تھے جس نے 1992 میں پاکستان کو واحد ون ڈے ورلڈ کپ جیتایا تھا۔ پاکستان کی قیادت اس وقت دنیا کے ٹاپ ون ڈے بلے باز بابر اعظم کر رہے ہیں اور وسیم کا خیال ہے کہ اگر ان کے بہترین کھلاڑی فٹ رہیں تو ان کی ٹیم ایک بار پھر عالمی چیمپئن بن سکتی ہے۔

وسیم نے انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کے ساتھ بات چیت میں کہا، "ہمارے پاس ایک اچھی ٹیم ہے… ایک بہت اچھی ون ڈے ٹیم ہے اور اس کی قیادت بابر اعظم جیسے عظیم کھلاڑی کر رہے ہیں۔”

انہوں نے مزید کہا کہ جب تک وہ فٹ ہیں اور جب تک وہ پلان کے مطابق کھیلتے ہیں، ان کے پاس اس ورلڈ کپ میں اچھی کارکردگی کا موقع ہوگا کیونکہ یہ برصغیر کے ہندوستان میں ہمارے جیسے حالات میں کھیلا جا رہا ہے۔

انگلینڈ اور ویلز میں 2019 کے 50 اوور کے ورلڈ کپ میں پاکستان نے نو میں سے پانچ میچ جیتے، لیکن خراب نیٹ رن ریٹ کی وجہ سے سرفراز خان کی ٹیم سیمی فائنل سے باہر ہو گئی۔ اس ٹورنامنٹ کے بعد سے پاکستان کی فارم شاندار رہی ہے۔ بابر کی ٹیم تب سے اب تک صرف نو ون ڈے ہاری ہے اور اس وقت ون ڈے ٹیم رینکنگ میں دوسرے نمبر پر ہے۔

بابر خود بھی گزشتہ چار سال سے بہترین فارم میں ہیں۔ وہ 2019 ورلڈ کپ کے بعد سے کل ملاکر 18 سنچریوں کے ساتھ عالمی درجہ بندی میں سرفہرست ہیں۔

وسیم خود بھی بابر کے بہت بڑے مداح ہیں۔ انہیں امید ہے کہ بابر آئندہ ورلڈ کپ میں اپنے کھیل میں بہتری لانے میں کامیاب ہو سکیں گے۔ وسیم نے کہا کہ مجھے لگتا ہے کہ وہ (بابر اعظم) بہتر کھیل سکتے ہیں کیونکہ وہ ہمارے بہترین کھلاڑی ہیں۔

انہوں نے کہا، “پورا ملک ان کی حمایت کرتا ہے، وہ جو بھی کرتے ہیں۔ وہ لوگوں کو اسٹیڈیم میں لاتے ہیں، چاہے وہ ٹی20 ہو، ون ڈے ہو یا ٹیسٹ میچ۔ میری رائے میں ان کی کور ڈرائیو دنیا میں سب سے خوبصورت ہے۔”

پاکستان اپنے ٹورنامنٹ کا آغاز 6 اکتوبر کو ورلڈ کپ کوالیفائر کی فاتح ٹیم کے خلاف کرے گا جب کہ اس کا دوسرا میچ 12 اکتوبر کو کوالیفائر کی رنر اپ سے ہو گا۔ اس کے بعد بابر اعظم کی ٹیم 15 اکتوبر کو احمد آباد کے نریندر مودی اسٹیڈیم میں روایتی حریف ہندستان سے ٹکرائے گی۔

a3w
a3w