بھارت

حیدرآباد ،دہلی ،سمیت کئی شہروں سے مدینہ منورہ کیلئے راست پروازیں

"بھارت ایشیا پیسیفک خطے میں سعودی عرب کی تیسری سب سے بڑی منبع مارکیٹ ہے، جہاں 2023 میں اب تک 1.8 ملین زائرین ہیں۔ 1.88 ملین سے زیادہ ہندوستانی غیر ملکی سعودی عرب میں رہتے ہیں یا کام کرتے ہیں،"۔

ممبئی: مدینہ کا سفر کرنے والے عازمین کو جلد ہی ممبئی، دہلی اور حیدرآبادوغیرہ سے براہ راست پروازیں دستیاب کرائی جائیں گی۔ اب تک، ممبئی سے مدینہ جانے والے عازمین کو جدہ کے لیے پروازیں بک کرانی پڑتی ہیں اور پھر بری اور ٹرینوں کے ذریعے سفر کرنا پڑتا ہے۔

متعلقہ خبریں
چیف منسٹر ریونت ریڈی کا دورہ دہلی متوقع
فرینکفرٹ تا حیدرآباد راست پرواز کا جلد آغاز
حیدرآباد میں نومولود لڑکا کچرا کنڈی میں دستیاب
ہندوستان نے آسٹریلیا کو 5 وکٹ سے ہرادیا
ٹی ڈبلیو اے ٹی کا میجسٹک ہوٹل نامپلی میں اجلاس

 جو لوگ اب بھی ممبئی سے جدہ جانے کا انتخاب کرتے ہیں، وہ سعودی ایئر لائنز کے درمیان مربوط سروس کے ذریعے مدینہ یا مکہ کے لیے ٹرینیں لے سکتے ہیں۔ واضح رہے کہ حرمین ہائی اسپیڈ ریلوے، سعودی ٹورازم اتھارٹی نے ممبئی میں اس کی اطلاع دی۔

"بھارت ایشیا پیسیفک خطے میں سعودی عرب کی تیسری سب سے بڑی منبع مارکیٹ ہے، جہاں 2023 میں اب تک 1.8 ملین زائرین ہیں۔ 1.88 ملین سے زیادہ ہندوستانی غیر ملکی سعودی عرب میں رہتے ہیں یا کام کرتے ہیں،”۔

 2030 تک سعودی عرب میں سالانہ 7.5 ملین ہندوستانی زائرین کی آمد متوقع ہے۔ ایک ٹور آپریٹر خالد کھیراڈا نے کہا کہ نسخ ایک گھنٹے میں عمرہ ویزے جاری کرنے کی اجازت دے گا۔ "یہ سفر کو بغیر کسی رکاوٹ کے بنائے گا اور سیاحت کو مدد دے گا۔”