امریکہ و کینیڈا

ہریانہ کے نوجوان کو کینیڈا میں گولی ماردی گئی

کانگریس کے طلبہ ونگ نیشنل اسٹوڈنٹس یونین آف انڈیا کے سربراہ ورون چودھری نے ٹوئٹر پر ایک پوسٹ میں وزارت خارجہ کو ٹیگ کیا اور طالب علم کے اہل خانہ سے مدد کی درخواست کی۔

لندن: کینیڈا کے جنوبی وینکوور میں ایک 24 سالہ ہندوستانی طالب علم کو کار کے اندر گولی مار کر ہلاک کر دیا گیا۔ یہ اطلاع مقامی پولیس نے دی ہے۔ وینکوور پولیس نے ایک بیان میں کہا ہے کہ 24 سالہ چراگ انٹیل علاقے میں ایک گاڑی کے اندر مردہ پایا گیا جب پڑوسیوں نے گولیوں کی آوازیں سنی۔

متعلقہ خبریں
کینیڈا کا اسٹڈی پرمٹ اپلیکیشن سے متعلق اہم فیصلہ
امریکہ میں ہندوستانی طالبہ کار حادثہ میں شدید زخمی
ایرانی وزیر شہری ترقیات سے جئے شنکر کی ملاقات
کینڈا میں مقیم ببرخالصہ کارکن دہشت گرد قرار
پنون کیس، امریکہ کے الزامات پر ہندوستان کا سخت ردعمل

پولیس نے بتایا کہ 12 اپریل کو رات کے قریب 55 ویں ایوینیو اور مین اسٹریٹ پر لوگوں نے گولیوں کی آوازیں سننے کے بعد کہا کہ اس وقت کوئی اطلاع نہیں ہے۔ گرفتاریاں کر لی گئی ہیں اور معاملے کی تفتیش جاری ہے۔”

کانگریس کے طلبہ ونگ نیشنل اسٹوڈنٹس یونین آف انڈیا کے سربراہ ورون چودھری نے ٹوئٹر پر ایک پوسٹ میں وزارت خارجہ کو ٹیگ کیا اور طالب علم کے اہل خانہ سے مدد کی درخواست کی۔

 ورون نے لکھا، "کینیڈا کے وینکوور میں ایک ہندوستانی طالب علم چراغ انٹیل کے قتل کا فوری نوٹس لیں۔ ہم وزارت خارجہ سے مطالبہ کرتے ہیں کہ وہ تحقیقات کی پیش رفت پر گہری نظر رکھے اور اس بات کو یقینی بنائے کہ انصاف کی جلد فراہمی کو یقینی بنایا جائے۔”

انہوں نے کہا، "اس کے علاوہ، ہم وزارت سے درخواست کرتے ہیں کہ اس مشکل وقت میں متوفی کے خاندان کو تمام ضروری مدد فراہم کی جائے۔” مقامی میڈیا رپورٹس کے مطابق، چراغ انٹیل کا خاندان کراؤڈ فنڈنگ ​​پلیٹ فارم GoFundMe کے ذریعے فنڈز اکٹھا کر رہا ہے تاکہ اس کی لاش کو ہندوستان واپس لایا جا سکے۔

ہریانہ کے رہنے والے چراغ انٹیل کے بھائی رومیت انٹیل نے سٹی نیوز کو بتایا کہ وہ ایک مہربان انسان تھے۔ رومیت انٹیل نے کہا، "میرے اور میرے بھائی کے بہت اچھے تعلقات تھے، ہم ہر دن، دن رات بات کرتے تھے، میں نے حادثے سے پہلے اس سے آخری بار بات کی، وہ بہت خوش تھا، اسے کبھی کسی سے کوئی پریشانی نہیں ہوئی۔ کسی کے ساتھ کوئی پریشانی یا جھگڑا نہیں تھا، وہ بہت شائستہ تھا۔

چراغ انٹیل ستمبر 2022 میں وینکوور گئے تھے۔ اس نے حال ہی میں یونیورسٹی کینیڈا ویسٹ سے ایم بی اے مکمل کیا تھا اور اپنا ورک پرمٹ حاصل کیا تھا۔

a3w
a3w