آندھراپردیش

مشن چندریان 3 لانچ

اسرو کے سائنسدانوں کے علاوہ تقریباً 3900 کلوگرام کے اس چندریان-3 کے لانچ کے موقع پر مرکزی سائنس اور ٹیکنالوجی کے وزیر ڈاکٹر جتیندر سنگھ موجود تھے۔

چینائی: ہندوستان کا تیسرا چاند مشن چندریان -3 جمعہ کو دوپہر 2.35 بجے آندھرا پردیش میں ستیش دھون اسپیس سینٹر سری ہری کوٹا کے شار رینج سے لانچ کیا گیا۔ لانچ کو کامیاب قرار دیتے ہوئے اسرو کے چیئرمین نے اسرو فیملی کو مبارکباد دی اور نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

متعلقہ خبریں
چندریان3 کے چاند پر اترنے کا مقام ’شیوشکتی‘ سے تعبیر
ناک کے ذریعہ استعمال کی اولین کووڈ ویکسین کی 26 جنوری کو لانچ
فواد چوہدری نے چندریان 3 کی کامیاب لینڈنگ پر ہندوستان کو مبارکباد دی

اسرو کے سائنسدانوں کے علاوہ تقریباً 3900 کلوگرام کے اس چندریان-3 کے لانچ کے موقع پر مرکزی سائنس اور ٹیکنالوجی کے وزیر ڈاکٹر جتیندر سنگھ موجود تھے۔

مشن کی تیاری کا جائزہ لینے کے بعد لانچ کی اجازت دینے والے بورڈ نے منظوری دے دی جس کے بعد ستیش دھون اسپیس سینٹر (ایس ڈی ایس سی سینٹر) میں جمعرات کو 2:35:17 بجے آئی ایس ٹی پر وقار مشن کے لیے الٹی گنتی شروع ہوئی۔

اسرو کے مطابق تنظیم کی سب سے بھاری راکٹ لانچ وہیکل مارک-III (ایل وی ایم 3-ایم4) کو مربوط چندریان-3 خلائی جہاز کے ماڈیول کو 170 بائی 36500 کلومیٹر سائز کے بیضوی پارکنگ مدار میں لانچ کرنے کے لیے استعمال کیا جا رہا ہے، جو 43.5 میٹر اونچی لانچ وہیکل ہے، جس کا وزن 642 ٹن ہے، آج دوپہر 2.35 بجے دوسرے لانچ پیڈ سے دھوئیں اور شعلوں کے ساتھ کامل توازن کے ساتھ روانہ ہوا۔

آج صبح ٹویٹر پر ٹویٹس کی ایک سیریز میں وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ جہاں تک ہندوستان کے خلائی شعبے کا تعلق ہے 14 جولائی 2023 ہمیشہ سنہری حروف میں لکھا جائے گا۔ چندریان 3 ہمارا تیسرا چندریان مشن ہے، اپنا سفر شروع کرے گا۔ یہ شاندار مشن ہماری قوم کی امیدوں اور خوابوں کو آگے بڑھائے گا۔

چندریان 3 مشن کے لیے اپنی نیک خواہشات کا اظہار کرتے ہوئے مسٹر مودی نے کہاکہ’’میں آپ سب سے گزارش کرتا ہوں کہ اس مشن کے بارے میں مزید جانیں اور ہم نے خلا، سائنس اور اختراع میں جو پیشرفت کی ہے۔ یہ آپ سب کو بہت فخر محسوس کرائے گا۔

a3w
a3w