دہلی
ٹرینڈنگ

لوک سبھا انتخابات سے قبل CAA  لاگو ہوجائے گا: امیت شاہ

مرکز میں مسلسل تیسری بار منتخب، نریندر مودی کی قیادت میں حکومت بنے گی۔ امیت شاہ نے کہا کہ لوک سبھا انتخابات کے نتائج پر کوئی شک نہیں ہے اور یہاں تک کہ کانگریس اور دیگر اپوزیشن پارٹیوں کو بھی احساس ہو گیا ہے کہ انہیں دوبارہ اپوزیشن میں بیٹھنا پڑے گا۔

نئی دہلی: مرکزی وزیر داخلہ امیت شاہ نے ہفتہ کے روز دعویٰ کیا کہ آئندہ لوک سبھا انتخابات میں بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کو 370 سیٹیں ملیں گی اور اس کی قیادت والے قومی جمہوری اتحاد (این ڈی اے) کو 400 سے زیادہ سیٹیں ملیں گی اور نریندرمودی وزیر اعظم ہوں گے۔

متعلقہ خبریں
امیت شاہ کے دورۂ تلنگانہ کو قطعیت۔مرکزی وزیر داخلہ کی کل آمد
الیکشن نہ لڑنے والا قائد راجستھان کا نیا چیف منسٹر ہوگا: بی جے پی ذرائع
اڈانی مسئلہ پر کانگریس سے وضاحت کامطالبہ، سرمایہ کاری کے دعوؤں پر شک و شبہات
وزیر اعظم کے ہاتھوں اے پی میں این اے سی آئی این کے کیمپس کا افتتاح
کانگریس اور بی آر ایس میں خفیہ مفاہمت:امیت شاہ

مرکز میں مسلسل تیسری بار منتخب، نریندر مودی کی قیادت میں حکومت بنے گی۔ امیت شاہ نے کہا کہ لوک سبھا انتخابات کے نتائج پر کوئی شک نہیں ہے اور یہاں تک کہ کانگریس اور دیگر اپوزیشن پارٹیوں کو بھی احساس ہو گیا ہے کہ انہیں دوبارہ اپوزیشن میں بیٹھنا پڑے گا۔

 شہریت ترمیمی قانون (سی اے اے) پر امیت شاہ نے کہا کہ 2019 میں لاگو کیا گیا قانون اس سلسلہ میں قواعد جاری کرنے کے بعد لوک سبھا انتخابات سے پہلے لاگو کیا جائے گا۔

وزیر داخلہ نے مزید کہاکہ "ہمارے مسلمان بھائیوں کو سی اے اے کے خلاف گمراہ کیا جا رہا ہے اور اکسایا جا رہا ہے۔ سی اے اے صرف ان لوگوں کو شہریت دینے کے لیے ہے جو پاکستان، افغانستان اور بنگلہ دیش میں ظلم و ستم کا سامنا کرنے کے بعد ہندوستان آئے ہیں۔” یہ کسی کا ہندوستانی شہریت چھیننے کے لیے نہیں ہے۔”

امیت شاہ نے ‘ای ٹی ناؤ گلوبل بزنس سمٹ 2024’ میں کہا، "ہم نے آئین کے آرٹیکل 370 (جس نے سابقہ ​​ریاست جموں و کشمیر کو خصوصی درجہ دیا تھا) کو منسوخ کر دیا ہے، اس لیے ہمیں یقین ہے کہ ملک کے لوگ ووٹ دیں گے۔ بی جے پی 370 سیٹوں پر۔” اور این ڈی اے کو 400 سے زیادہ سیٹیں جیت کر اپنا آشیرواد دیں گے۔

جینت چودھری کی زیرقیادت راشٹریہ لوک دل (آر ایل ڈی)، شرومنی اکالی دل (ایس اے ڈی) اور کچھ دیگر علاقائی جماعتوں کے این ڈی اے میں شامل ہونے کے امکان کے بارے میں پوچھے جانے پر، وزیر داخلہ نے حکمراں اتحاد میں مزید پارٹیوں کے شامل ہونے کا اشارہ دیا اور کہا کہ بی جے پی ‘خاندان میں یقین رکھتی ہے۔

 منصوبہ بندی کرتے ہیں، لیکن سیاست میں اسے نہیں اپناتے۔’ جب دوبارہ ایس اے ڈی میں شامل ہونے کے امکان کے بارے میں پوچھا گیا تو شاہ نے کہا، ‘بات چیت جاری ہے لیکن کوئی فیصلہ نہیں ہوا ہے۔’

امیت شاہ نے کہا کہ 2024 کے انتخابات این ڈی اے اور اپوزیشن اتحاد ‘انڈیا’ (انڈین نیشنل ڈیولپمنٹل انکلوسیو الائنس) کے درمیان نہیں ہوں گے بلکہ ترقی اور محض نعرے لگانے والوں کے درمیان ہوں گے۔

 جب کانگریس لیڈر راہول گاندھی کی ‘بھارت جوڑو یاترا’ کے بارے میں پوچھا گیا تو انہوں نے کہا کہ نہرو-گاندھی کے خاندان کو اس طرح کا سفر کرنے کا کوئی حق نہیں ہے کیونکہ ان کی پارٹی 1947 میں ملک کی تقسیم کی ذمہ دار تھی۔ ایودھیا میں رام مندر کے بارے میں امیت شاہ نے کہا کہ پہلے خوشامد کی سیاست اور امن و امان کا حوالہ دیتے ہوئے رام مندر نہیں بننے دیا گیا تھا۔