شمالی بھارت
ٹرینڈنگ

راشٹریہ راجپوت کرنی سینا کے صدر کو گولی ماردی گئی (ویڈیو وائرل)

گوگامیڈی کو فوری طور پر میٹرو ماس اسپتال لے جایا گیا، جہاں ڈاکٹروں نے انہیں مردہ قرار دیا۔ گینگسٹر روہت گودارا نے سکھدیو سنگھ گوگامیڈی کے قتل کی ذمہ داری لی ہے۔ اجیت سنگھ، جو گوگامیڈی کے ساتھ واقعہ کے دوران موجود تھا، بھی شدید زخمی ہو گیا ہے۔

جے پور: راشٹریہ راجپوت کرنی سینا کے قومی صدر سکھدیو سنگھ گوگامیڈی  کے قتل کی خبر ہے۔ موصولہ اطلاعات کے مطابق گوگامیڈی کو منگل کو جے پور میں دن کی روشنی میں گولی مار دی گئی۔

متعلقہ خبریں
گینگسٹر نعیم کی ڈائری کہاں ہے: ہنمنت راؤ
اروناچل میں مشتبہ انتہاپسند نے سابق رکن اسمبلی کو گولی ماردی
فائرنگ کیس: لارنس بشنوئی کے چھوٹے بھائی انمول بشنوئی کے خلاف لک آوٹ سرکیولر
مختار انصاری کو 30 سال پرانے کیس میں عمرقید کی سزا
یوگی نے عتیق احمد کی اراضی پر تعمیر کردہ فلیٹس کی چابیاں حوالے کیں

 گوگامیڈی کو فوری طور پر میٹرو ماس اسپتال لے جایا گیا، جہاں ڈاکٹروں نے انہیں مردہ قرار دیا۔ گینگسٹر روہت گودارا نے سکھدیو سنگھ گوگامیڈی کے قتل کی ذمہ داری لی ہے۔ اجیت سنگھ، جو گوگامیڈی کے ساتھ واقعہ کے دوران موجود تھا، بھی شدید زخمی ہو گیا ہے۔

روہت گودارا نے سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر ایک پوسٹ کی، جو وائرل ہو رہی ہے۔ روہت گودارا نے اپنے فیس بک پیج پر لکھا – "رام رام، تمام بھائیوں کے لیے میں روہت گودارا کپوریسر، گولڈی برار ہوں، بھائیو، ہم آج سکھ دیو گوگامیڈی کے قتل کی پوری ذمہ داری قبول کرتے ہیں۔ ہم نے یہ قتل کرایا ہے۔

https://twitter.com/PTI_News/status/1731988066406191330

 میں بھائیوں کو چاہتا ہوں۔ آپ کو بتاتا ہوں کہ وہ ہمارے دشمنوں سے ملتے تھے اور ان کے ساتھ تعاون کرتے تھے، انہیں مضبوط کرنے کے لیے کام کرتے تھے، جہاں تک دشمنوں کا تعلق ہے، وہ اپنے گھر کی دہلیز پر اپنا بیئر تیار رکھیں، بہت جلد ان سے ملیں گے۔” پولیس وائرل ہونے والی اس پوسٹ کی بھی تحقیقات کر رہی ہے۔

جرم کرنے کے بعد بدمعاشوں نے ایک راہگیر کو گولی مار کر اس کا اسکوٹر چھین لیا۔ وہ اسکوٹر پر ہی فرار ہو گیا۔ اس واقعے کے بعد پولیس نے پورے شہر کی ناکہ بندی کر دی ہے۔

آس پاس کی سی سی ٹی وی فوٹیج کی جانچ کی جا رہی ہے۔ سکھدیو سنگھ گوگامیڈی کی دن دیہاڑے فائرنگ سے ہلاکت پر راجپوت برادری میں خاص غصہ ہے۔ اس کے گھر اور ہسپتال پر لوگوں کا رش ہے۔

مرکزی وزیر اور بی جے پی لیڈر گجیندر سنگھ شیخاوت نے گوگامیڈی کے قتل پر غم کا اظہار کیا ہے۔ شیخاوت نے سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر لکھا کہ ریاست کو جرائم سے پاک کرنا ہماری اولین ترجیحات میں سے ایک ہے۔

جے پور کے پولس کمشنر بیجو جارج جوزف نے خبر رساں ایجنسی اے این آئی کو بتایا کہ سکھدیو سنگھ گوگامیڈی پر گولی چلانے والا نوین سنگھ شکاوت تھا، جو ملتانی شاہ پورہ کا رہنے والا تھا، جس کی بھی موت ہو گئی ہے۔ نوین جے پور میں کپڑے کا سوداگر تھا۔ پولیس کے پاس تمام ملزمان اور واقعے کی سی سی ٹی وی فوٹیج موجود ہے۔ موقع سے فرار ہونے والے دونوں ملزمان کی تلاش جاری ہے۔

a3w
a3w