تلنگانہ

تلنگانہ: سب انسپکٹر اور کانسٹیبل امیدواروں کا فٹنس ٹسٹ

امیدواروں کو مکمل جانچ کے بعد مراکز میں داخل ہونے کی اجازت دی گئی۔ فٹنس ٹسٹ کو سی سی کیمروں سے ریکارڈ کیا گیا۔ پریلمنری امتحانات میں کامیاب امیدواروں کے لئے جسمانی ٹسٹ منعقد کیاگیا۔

حیدرآباد: سب انسپکٹرس اور کانسٹیبلس امیدواروں کے جسمانی فٹنس ٹسٹ تلنگانہ بھرکے 11مراکز میں منعقد ہوئے۔ اس ٹسٹ کے سلسلہ میں امیدوار جمعرات کی صبح حیدرآباد، سائبرآباد، رچہ کونڈہ، ورنگل، کریم نگر، کھمم، محبوب نگر، نلگنڈہ، سنگاریڈی، عادل آباد اور نظام آباد کے مراکز پہنچے۔

امیدواروں کو مکمل جانچ کے بعد مراکز میں داخل ہونے کی اجازت دی گئی۔ فٹنس ٹسٹ کو سی سی کیمروں سے ریکارڈ کیا گیا۔ پریلمنری امتحانات میں کامیاب امیدواروں کے لئے جسمانی ٹسٹ منعقد کیاگیا۔ 4 جنوری تک ریاست بھر کے 12 مراکز پر یہ ایونٹس منعقد کئے جائیں گے۔

اس میں ایس آئی اور کانسٹیبل کے عہدوں کے لئے 1600 میٹر دوڑ، لمبی چھلانگ ہیں جبکہ 1600 میٹر دوڑ کے لیے 100 نمبر ہیں، لمبی چھلانگ اور شارٹ جمپ صرف قابلیت کے لیے ہیں۔ ان کے لیے کوئی نشان نہیں ہے، لیکن یقینی طور پر اس میں کوالیفائی کرنا ضروری ہے۔

ایڈمٹ کارڈ، انٹی میشن لیٹر، کمیونٹی سرٹیفکیٹ امیدواروں کو ساتھ لانا ضروری ہے۔ کسی بھی صورت میں فیلڈ میں موبائل فون کی اجازت نہیں ہے۔ پہلے 1600 میٹر کی دوڑ، پھر اونچائی کی پیمائش، پھر لمبی چھلانگ اور پھر شارٹ پٹس رکھے جارہے ہیں۔

محکمہ پولیس نے وضاحت کی کہ ٹکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے یہ دوڑ منعقد کی جا رہی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اس مقصد کے لیے 300 پولیس ملازمین دستیاب رہیں گے۔ یہ عمل 22دسمبر تک مکمل کرلیاجائے گا۔

نظام آباد پولیس کمشنر ناگاراجو نے کہا کہ دوڑ میں پہلے دن 600 امیدوار حصہ لے رہے ہیں۔ دوسرے دن 800 امیدوارحصہ لیں گے۔ تیسرے دن لڑکیوں کا ٹسٹ ہوگا۔ انہوں نے کہا کہ اس میں ٹکنیکل طریقہ کاراختیار کیا جارہا ہے۔ قد کی جانچ کے لئے سنسرس کااستعمال کیا جارہا ہے۔

a3w
a3w