کھیل
ٹرینڈنگ

ویراٹ کوہلی اور نوین الحق نے ’دشمنی‘ بھول کر ایک دوسرے کو گلے لگالیا (ویڈیو)

آپ کو بتاتے چلیں کہ جب کوہلی نے نوین کو گلے لگایا تو ان کے چہرے پر مسکراہٹ تھی، وہیں دہلی اسٹیڈیم میں جب تماشائیوں نے یہ منظر دیکھا تو سنسنی عروج پر تھی۔

احمد آباد: افغانستان کے خلاف میچ کے دوران ایک ایسا منظر دیکھنے کو ملا جس نے شائقین کے دل جیت لیے۔ دراصل میچ کے دوران نوین الحق اور ویرات کوہلی ایک دوسرے سے گلے ملتے نظر آئے تھے جس کی تصویر اور ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے۔

متعلقہ خبریں
افغانستان کے خلاف شکست تکلیف دہ: بٹلر
شعلے 2 جلد آرہی ہے۔ ہاردیک پانڈیا کا دلچسپ ٹویٹ
چہل کی بیوی بھی سلکٹرس سے ناراض
شادی کی پرائیوٹ تصویریں سوشل میڈیا پروائرل، شاہین شاہ آفریدی نے ظاہر کی ناراضگی
سلیکٹرس ٹیم میں بڑی تبدیلیوں کے موڈ میں نہیں، ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ۔کوہلی اور پنت کو جگہ ملنا تقریباً یقینی

 آپ کو بتاتے چلیں کہ جب کوہلی نے نوین کو گلے لگایا تو ان کے چہرے پر مسکراہٹ تھی، وہیں دہلی اسٹیڈیم میں جب تماشائیوں نے یہ منظر دیکھا تو سنسنی عروج پر تھی۔

 اس خاص منظر کو دیکھ کر شائقین نے کوہلی-کوہلی کو داد دینا شروع کر دی۔ مداحوں کو بھی دونوں کے درمیان یہ اشارہ پسند آرہا ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ آئی پی ایل 2023 کے دوران کوہلی اور نوین کے درمیان کافی جھگڑا ہوا تھا۔

دراصل کوہلی اور نوین کی لڑائی میں گوتم گمبھیر بھی کود پڑے تھے جس کی کافی تنقید ہوئی تھی۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ اس میچ میں ہندوستانی کپتان روہت شرما نے دھماکا کیا تھا اور وہ 131 رنز بنا کر آؤٹ ہو گئے تھے۔ روہت نے ون ڈے ورلڈ کپ میں اپنی ساتویں سنچری مکمل کی۔

اس طرح روہت ون ڈے ورلڈ کپ میں سب سے زیادہ سنچریاں بنانے والے بلے باز بن گئے ہیں۔ روہت نے سچن ٹنڈولکر کا ریکارڈ توڑ دیا۔ ٹنڈولکر نے ون ڈے ورلڈ کپ کی تاریخ میں 6 سنچریاں اسکور کی تھیں۔ اس کے ساتھ ہی روہت ون ڈے ورلڈ کپ میں تیز ترین 1000 رنز بنانے والے ہندوستانی بلے باز بننے میں بھی کامیاب رہے ہیں۔

میچ کی بات کریں تو افغانستان نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 272 رنز بنائے تھے۔ بھارت کی جانب سے جسپریت بمراہ نے شاندار بولنگ کی اور 4 وکٹیں لینے میں کامیاب رہے۔

a3w
a3w