امریکہ و کینیڈا

بچوں کے جنسی استحصال کی روک تھام کا عالمی دن منانے قرار داد منظور

اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی نے بچوں کے جنسی استحصال، بدسلوکی اور تشدد کی روک تھام اور علاج کے لئے ہر سال 18 نومبر کو عالمی دن کے طور پر منانے کی قرارداد منظور کی ہے۔

اقوام متحدہ: اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی نے بچوں کے جنسی استحصال، بدسلوکی اور تشدد کی روک تھام اور علاج کے لئے ہر سال 18 نومبر کو عالمی دن کے طور پر منانے کی قرارداد منظور کی ہے۔

قرارداد،تمام رکن ممالک، اقوام متحدہ کے نظام کی متعلقہ تنظیموں اور دیگر بین الاقوامی تنظیموں، عالمی لیڈروں، مذہبی اداکاروں، سول سوسائٹی اور دیگر متعلقہ اسٹیک ہولڈرز کو ہر سال اس عالمی دن کو اس انداز میں منانے کی دعوت دیتی ہے جسے یہ وہ اس کے لئے سب سے مناسب سمجھتے ہیں۔

یہ بچوں کے جنسی استحصال سے متاثرہ افراد کے بارے میں عوامی بیداری بڑھانے اور بچوں کے جنسی استحصال، بدسلوکی اور تشدد کو روکنے اور ختم کرنے کی ضرورت کی حوصلہ افزائی کرتا ہے، اور مجرموں کو جوابدہ ٹھہرائے جانے کی لازمیت کی حوصلہ افزائی کرتا ہے۔

زندہ بچ جانے والوں اور متاثرین کو انصاف اور علاج تک رسائی کو یقینی بنانا؛ نیز ان کے بدنما داغ کو روکنے اور ختم کرنے، ان کے علاج کو فروغ دینے، ان کے وقار کی تصدیق اور ان کے حقوق کے تحفظ کی ضرورت پر کھلی بحث کی سہولت فراہم کرنا۔

a3w
a3w