ایشیاء

انجو نئے شوہر کے ساتھ پاکستان گھومنے نکلی

انجو نے بتایا کہ وہ جب بھی ہندوستان جائیں گی اپنے نئے شوہر نصراللہ کے ساتھ ہندوستان جائیں گی اور ان کے ساتھ ہی واپس آئیں گی۔ انجو نے پاکستان پہنچ کر کہا کہ اس نے ملک سے کوئی غداری نہیں کی۔ بچوں کے ساتھ کچھ ہوا ہے اس بات کو قبول کرتی ہیں۔

الور: راجستھان کے الور ضلع کے بھیواڑی کی انجو اب کستان میں اپنے نئے شوہر نصر اللہ کے ساتھ پاکستان گھومنے نکلنے کے دوران کئی لوگوں سے ملاقات کی۔

متعلقہ خبریں
ہندو خواتین کو رجھانے کی سازش رچنے کا الزام، لو جہاد کے واقعات پر کارروائی کرنے کی ہدایت
پاکستان اصل مسئلہ نہیں: غلام نبی آزاد
آخر پاکستان پر بات کیوں ہورہی ہے جب انتخابات ہندوستان میں ہورہے ہیں:پرینکا
پاکستانی آئی ایس آئی کے لئے جاسوسی، ایک پنجابی گرفتار
دوہری مہارت کے کھلاڑی

ملاقات میں انجو نے بتایا کہ وہ جب بھی ہندوستان جائیں گی اپنے نئے شوہر نصراللہ کے ساتھ ہندوستان جائیں گی اور ان کے ساتھ ہی واپس آئیں گی۔ انجو نے پاکستان پہنچ کر کہا کہ اس نے ملک سے کوئی غداری نہیں کی۔ بچوں کے ساتھ کچھ ہوا ہے اس بات کو قبول کرتی ہیں۔ وہ اپنے بچوں سے ملے گی یا نہیں اس بارے میں کچھ نہیں کہتی۔

پاکستان کے اسلام آباد میں ایک بلاگر کے ریزورٹ میں انجو اور اس کے پاکستانی شوہر نصر اللہ اور بلاگر طاہر خان سے بات چیت کی۔ جہاں ایک ویڈیو بنائی گئی۔

اس ویڈیو میں بنیادی طور پر انجو کا انٹرویو کیا گیا تھا۔ بلاگر طاہر خان سے بات کرتے ہوئے ان کا کہنا ہے کہ میں نے ملک سے غداری نہیں کی، بچوں کے ساتھ غداری کی۔ لیکن اتنی نہیں کی۔

جب انجو سے پوچھا گیا کہ ان کو پاکستان کیسا لگ رہا تو انجو نے جواب دیا کہ یہاں سب کچھ مثبت ہے۔ خوبصورت جگہ ہے اور نصر اللہ بھی میرے تئیں مکمل طور پر مثبت ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ہندوستان کے لوگ کہتے ہیں کہ وہ وہاں جا کر پاکستان کی تعریف کر رہی ہے لیکن پاکستان کی تعریف کرنی چاہیے اور دونوں ممالک کے درمیان کوئی نفرت نہیں ہے۔ پہلے ہندوستان اور پاکستان ایک تھے، صرف ایک سرزمین تھی۔ سرحدیں بعد میں بنی ہیں۔ جو انسانوں کے بنائے ہوئے ہیں۔

انجو نے کہا مجھے انڈیا سے پیار ہے اور وہ ہندوستان آئیں گی۔ نصراللہ کے ساتھ جائیں گے۔ انہوں نے ہندوستان کے ہم وطنوں سے بھی اپیل کی کہ وہ میرے لیے مثبت سوچیں۔ میں ہندوستان کی دشمن نہیں ہوں، میں بھی ایک انسان ہوں۔ مجھے بھی جینے کا حق ہے۔