دہلی

بی جے پی ایوان میں خونی کھیل کھیل رہی ہے: سنجے سنگھ

عاپ کونسلر پروین کمار پر ایوان کے اندر جان لیوا حملہ کیا گیا۔ بی جے پی کے سات ممبران اسمبلی اور کونسلروں کی موجودگی میں ان پر حملہ کر کے انہیں لہولہان کردیا گیا۔ ان کے کپڑے پھٹے ہوئے تھے۔

نئی دہلی: عام آدمی پارٹی (عاپ) کے سینئر لیڈر سنجے سنگھ نے کہا کہ بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) نامزد کونسلروں کو ووٹنگ کا حق دینا چاہتی ہے تاکہ وہ من مانی طریقے سے اپنا میئر بنا سکے۔

متعلقہ خبریں
جیل میں کجریوال سے دہشت گرد جیسا سلوک: بھگونت مان
پاکستان مقبوضہ کشمیر ہمارا ہے اور ہم اسے لے کر رہیں گے، یہ ہمارا عزم ہے : شاہ
اگزٹ پولس پر مکمل امتناع کے لئے سنجے سنگھ کا مطالبہ
بی جے پی امیدوار ویشویشور ریڈی خاندان کے اثاثے 4,568 کروڑ
پٹنہ میں اپوزیشن اتحاد کا شاندار مظاہرہ

راجیہ سبھا ایم پی سنجے سنگھ، ایم ایل اے سوربھ بھاردواج اور راجیہ سبھا ممبر سشیل گپتا نے جمعہ کو یہاں سوک سینٹر میں پریس کانفرنس کی۔ اس دوران سنگھ نے کہا کہ آج کارپوریشن میں میئر، ڈپٹی میئر اور اسٹینڈنگ کمیٹی کے اراکین کا انتخاب ہے۔

 بی جے پی کو دہلی کے عوام نے انتخابات سے پہلے ہی مسترد کر دیا ہے۔ دہلی کے عوام نے بی جے پی کے خلاف مینڈیٹ دیا اور ان کے 15 سال کے غلط حکمرانی کو مسترد کردیا۔ بی جے پی ایوان میں خونی کھیل کھیل رہی ہے۔

اے اے پی کونسلر پروین کمار پر ایوان کے اندر جان لیوا حملہ کیا گیا۔ بی جے پی کے سات ممبران اسمبلی اور کونسلروں کی موجودگی میں ان پر حملہ کر کے انہیں لہولہان کردیا گیا۔ ان کے کپڑے پھٹے ہوئے تھے۔ ان کا ایک ہی مطالبہ تھا کہ کارپوریشن کی روایت کے مطابق منتخب کونسلروں کو پہلے حلف دلایا جائے۔

انہوں نے کہا کہ کارپوریشن کے نامزد ممبر کو نہ تو میئر کے انتخاب میں ووٹ ڈالنے کا حق ہے اور نہ ہی ڈپٹی میئر اور اسٹیئرنگ کمیٹی کے اراکین کے انتخاب میں ووٹ ڈالنے کا حق ہے۔ اس سارے گھناؤنے کھیل میں کانگریس کا ہاتھ بی جے پی کے ساتھ ہے۔

کانگریس کے تمام نو کونسلر منتخب ہونے کے بعد یہاں آئے ہیں۔ ہر کوئی بی جے پی کی مدد کرنے لگا ہے۔ اس کا ثبوت یہ ہے کہ کانگریس لیڈر نازیہ دانش کو حج کمیٹی کا چیئرمین بنانے کی تجویز کو لیفٹیننٹ گورنر نے آج ہی بی جے پی کی درخواست پر منظور کر لیا ہے۔

مسٹر سوربھ بھاردواج نے کہا کہ نامزد کونسلر کبھی بھی ایوان کے اندر ووٹ نہیں دیتے۔ میئر کے انتخاب سے لے کر ڈپٹی میئر کے انتخاب تک یا ایوان سے جانے والی اسٹینڈنگ کمیٹی کے ممبر ہونے تک نامزد کونسلر کے ووٹ پر پابندی ہے۔

 اب بے ایمانی سے بھارتیہ جنتا پارٹی ایم سی ڈی پر قبضہ کرنا چاہتی ہے۔ ہم اس بے ایمانی کی اجازت نہیں دیں گے۔ اس وقت بی جے پی اور لیفٹیننٹ گورنر بے ایمانی پر اتر آئے ہیں۔ پوری دہلی ان کی بے ایمانی دیکھ رہی ہے۔ عام آدمی پارٹی جانتی ہے کہ بی جے پی سے کیسے مقابلہ کرنا ہے۔ انہیں ان کی اپنی زبان میں جواب دینا ہے۔

a3w
a3w