شمال مشرق

مرکزی حکومت نے ٹیم انڈیا کے پریکٹس کی جرسی کو زعفرانی کردیا: ممتا بنرجی

ممتا بنرجی نےکہاکہ اس نے اپنی ناپسندیدگی کا اظہار کرتے ہوئے کہاکہ وہ پورے ملک کو زعفرانی رنگ دینے کی کوشش کر رہے ہیں۔ ہمیں اپنے ہندوستانی کھلاڑیوں پر فخر ہے، اور مجھے یقین ہے کہ وہ ورلڈ کپ میں چیمپئن بنیں گے۔

کلکتہ: مغربی بنگال کی چیف منسٹر ممتا بنرجی نے بی جے پی کی زیرقیادت مرکزی حکومت پر الزام لگایا کہ وہ ہندوستانی کرکٹ ٹیم سمیت ملک بھر کے مختلف اداروں کو بھگوا بنانے کی کوشش کر رہی ہے۔ٹیم انڈیا کے پریکٹس کی جرسی کو زعفرانی کردیا ہے۔

متعلقہ خبریں
مرکزی حکومت کے تمام دفاتر 22 جنوری کو نصف یوم بند
ٹیم انڈیا کی نئی ٹسٹ جرسی سے شائقین ناراض
تلنگانہ کے چند میڈیکل کالجوں پر ای ڈی کے بیک وقت دھاؤے
ممتا یکم جون کو ہونے والی انڈیا الائنس میٹنگ میں شامل نہیں ہوں گی
بھارت سیواشرم کے سادھو کارتک مہاراج نے ممتا کو ہتک عزت کا نوٹس بھیجا

مرکزی کلکتہ کے پوسٹا بازار میں جگدھاتری پوجا کے افتتاح کے موقع پر خطاب میں ممتا بنرجی نے الزام لگایا کہ بی جے پی نے نہ صرف کرکٹ ٹیم کی پریکٹس کی جرسی کو زعفرانی کیا ہے بلکہ میٹرو اسٹیشنوں کی پینٹنگ میں بھی بھگوا رنگ متعارف کرایا ہے۔

اس نے اپنی ناپسندیدگی کا اظہار کرتے ہوئے کہاکہ وہ پورے ملک کو زعفرانی رنگ دینے کی کوشش کر رہے ہیں۔ ہمیں اپنے ہندوستانی کھلاڑیوں پر فخر ہے، اور مجھے یقین ہے کہ وہ ورلڈ کپ میں چیمپئن بنیں گے۔

 لیکن وہ (بی جے پی) وہاں بھی زعفرانی رنگ لانے کی کوشش کررہے ہیں ۔ اور ہمارے لڑکے اب زعفرانی رنگ کی جرسیوں میں پریکٹس کرتے ہیں۔ میٹرو اسٹیشنز کو زعفرانی رنگ دیا گیا ہے۔ یہ ناقابل قبول ہے۔

واضح طور پر کسی کا نام لیے بغیر، محترمہ بنرجی نے اس بات کی مذمت کی جسے وہ متعصبانہ سیاست سمجھتی تھیں۔ممتا بنرجی نے کہا کہ مجھے ان کے مجسمے بنانے سے کوئی مسئلہ نہیں ہے، لیکن وہ ہر چیز کو بھگوا کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

میں نے ایک بار دیکھا تھا کہ مایاوتی نے اپنا مجسمہ بنایا تھا، اس کے بعد، میں نے ایسا کچھ نہیں سنا ہے۔ بی جے پی کو نشانہ بناتے ہوئے، نہوں نے کہا کہ ملک عوام کا ہے، نہ کہ صرف کسی ایک پارٹی کا ہے۔

اس کے تبصرے پر بی جے پی کی طرف سے شدید ردعمل سامنے آیا، بی جے پی ممتا بنرجی کے الزامات کو”انتقام کے نقطہ نظر کی عکاسی قرار دیاہے بی جے پی رہنما راہل سنہا نے کہاکہ کچھ دنوں کے بعد، وہ سوال کر سکتی ہیں کہ ہمارے قومی پرچم میں زعفرانی رنگ کیوں ہے؟ ہم اس طرح کے بیانات پر ردعمل دینا بھی مناسب نہیں سمجھتے۔

بنرجی نے کہا کہ بی جے پی کی زیرقیادت مرکزی حکومت صفحہ اول کے اشتہارات پر کروڑوں خرچ کرنے میں تیزی سے کام کر رہی ہے لیکن اس نےریاست کے واجب الادا فنڈز کو روک دیا ہے، اس طرح ریاست کے ہزاروں (ایم جی این آر ای جی اے) کارکنوں کو محروم کر دیا گیا ہے۔انہوں نے کہاکہ پہلے، میں نے سی پی آئی (ایم) کے ساتھ لڑی تھی ۔ اب مجھے دہلی میں اقتدار میں آنے والی پارٹی سے لڑنا ہے۔

بنگال گلوبل بزنس سمٹ کے آئندہ ایڈیشن کے بارے میں بات کرتے ہوئے ممتا بنرجی نے دعویٰ کیا کہ 70ہزار سے زائد تاجر ملک چھوڑ چکے ہیں۔یہ تاجر ملک میں سرمایہ کاری کر سکتے تھے، اور پیسہ یہاں استعمال کیا جا سکتا تھا۔ لیکن اب وہ باہر چلے گئے ہیں۔ ہمیں امید ہے کہ (بی جے پی لیڈروں میں) اچھی عقل غالب آئے گی۔

a3w
a3w