ایشیاءسوشیل میڈیا
ٹرینڈنگ

پانی میں تیرتی عمارت اور بھی بہت کچھ انوکھی چیزیں ، چین کا یہ شہر آپ کو حیران کردے گا (ویڈیو)

چین کا ایک ایسا ہی شہر ہے جہاں ایسی ہی چیزیں ہیں جو آپ کے ہوش اڑا دیں گی، جسے دیکھ کر آپ اپنی آنکھوں پر یقین نہیں کر پائیں گے کہ جو کچھ آپ دیکھ رہے ہیں وہ واقعی ممکن ہے یا نہیں۔

ژنہوا: دنیا بھر میں کئی شہر ایسے ہیں جن کی اپنی ایک خاص پہچان ہوتی ہے۔ بہت سے شہر اتنے ترقی یافتہ ہیں کہ آپ بھی زندگی میں ایک بار وہاں ضروری جانا پسند کریں گے۔

متعلقہ خبریں
آگ سے بچنے 80 سالہ خاتون کی چوتھی منزل سے چھلانگ
اپارٹمنٹ والوں کو ہراساں کرنے پر ایک ماہ جیل کی سزا
ٹرین کی زد میں آکر جنگلی ہاتھی کی موت

چین کا ایک ایسا ہی شہر ہے جہاں ایسی ہی چیزیں ہیں جو آپ کے ہوش اڑا دیں گی، جسے دیکھ کر آپ اپنی آنکھوں پر یقین نہیں کر پائیں گے کہ جو کچھ آپ دیکھ رہے ہیں وہ واقعی ممکن ہے یا نہیں۔ مجموعی طور پر اس شہر میں پہنچنے کے بعد آپ کو ہالی ووڈ کی وہ فلمیں یاد آئیں گی جو مستقبل کے بارے میں بنائی جاتی ہیں۔

مستقبل میں، یعنی اب سے تقریباً 40 یا 50 سال بعد، دنیا کے تمام شہر ایسے نظر آنے لگیں گے۔ اب ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ اس شہر میں کیا ہو رہا ہے۔ دراصل، یہاں آپ کو عمارت زمین پر نہیں بلکہ پانی میں تیرتی ہوئی نظر آئے گی۔ یہ عمارتیں مسلسل پانی میں چلتی رہتی ہیں اور ایک جگہ سے دوسری جگہ پہنچ جاتی ہیں۔ اس شہر کے لیے یہ سب معمول ہے۔

یہی نہیں اس شہر میں اور بھی بہت سی چیزیں ہیں جن کے بارے میں جان کر آپ بھی چونک جائیں گے۔ چین کے اس شہر کا نام چونگ کنگ ہے۔ یہاں آپ کو ٹرین پلیٹ فارم میں داخل ہوتی نظر نہیں آئے گی بلکہ اپارٹمنٹ کے اندر جاتی ہوئی نظر آئے گی، یعنی یہاں آپ کو ٹرین اپارٹمنٹ کے درمیان سے گزرتی ہوئی نظر آئے گی۔

آپ کو اس شہر میں عمارتوں کی چھتوں پر پٹرول پمپ نظر آئیں گے، جہاں آپ اپنی گاڑی میں پٹرول، ڈیزل بھر سکتے ہیں۔ اس شہر میں دنیا کی سب سے بڑی سب وے ہے جس میں آپ کئی منزلوں سے نیچے جا سکتے ہیں۔

چین کے اس شہر کی سڑکیں بھی کمال کی ہیں، ایک کے اوپر کئی سڑکیں ہیں جن پر سینکڑوں کاریں چلتی ہیں۔ تاہم، اگر آپ غلط موڑ لیتے ہیں، تو آپ کئی کلومیٹر تک یو ٹرن نہیں لے پائیں گے۔ اس کے علاوہ جب آپ عمارت کی 22ویں منزل پر ہوں گے تو آپ محسوس کریں گے کہ آپ گراؤنڈ فلور پر ہیں، سب وے اور دیگر چیزیں آپ کو چھت پر دکھائی دیں گی۔ مجموعی طور پر، یہ شہر آپ کے دماغ کے مکمل طور پر ہوش اڑا دے گا۔