کھیل

کوالیفائر1 کے اہم میاچ سے قبل کولکتہ نائیٹ رائیڈرس کو لگا بڑا جھٹکا

ظاہر ہے سالٹ کا جانا بڑا نقصان ہے۔ ایسے میں ٹیم افغان وکٹ کیپر رحمان اللہ گرباز نارائن کے ساتھ اننگز کا آغاز کریں گے۔ گرباز اب تک تمام میچوں سے باہر ہو چکے ہیں اور وہ جاری ایڈیشن میں پہلا میچ کھیلیں گے۔

نئی دہلی: انڈین پریمیئر لیگ  میں آج احمد آباد کے نریندر مودی اسٹیڈیم میں کھیلے جانے والے کوالیفائر 1 کے میگا میچ میں کولکتہ نائٹ رائیڈرز اور حیدرآباد کے درمیان سخت مقابلہ ہونے جا رہا ہے۔ دونوں ٹیموں کے درمیان سخت مقابلہ ہوگا۔

متعلقہ خبریں
نیوزی لینڈ نے نیدرلینڈز کو 99 رن سے شکست دی
مجھے اس سیزن میں صحیح مواقع نہیں ملے: عمران ملک
اب لوگ مجھے پہچاننے لگے ہیں: رنکو سنگھ
ہند۔پاک ورلڈکپ میاچ کی تاریخ تبدیل
حیدرآباد دونوں ریاستوں کا مشترکہ دارالحکومت نہیں رہا

 اور دونوں کو یہ فائدہ بھی ہے کہ ہارنے والی ٹیم کو ایلیمینیٹر میچ میں ایک اور موقع ملے گا۔ تاہم میگا میچ سے پہلے ہی کے کے آر کو بڑا جھٹکا لگا ہے۔ یقینی طور پر ٹیم یہاں سے دوسرے سب سے زیادہ رنز بنانے والے فلپ سالٹ کی خدمات حاصل نہیں کر پائے گی۔

 فلپ سالٹ نے انٹرنیشنل ڈیوٹی انجام دینے اور ورلڈ کپ T20 ورلڈ کپ 2024 کی تیاری کے لیے انگلینڈ کی ٹیم کو جوائن کیا ہے۔ ظاہر ہے، اب جب کہ ٹیم کے لیے سب سے زیادہ رنز بنانے والے دوسرے کھلاڑی کو ہٹا دیا جائے گا، اس سے فرق پڑے گا۔ گمبھیر کے سامنے سب سے بڑا چیلنج یہ ہے کہ وہ انتہائی ضروری وقت پر اس نقصان کی تلافی کیسے کر پائیں گے۔

پچھلے دو سیزن میں، کے کے آر نے 14 اوپننگ جوڑیوں کو آزمایا تھا، لیکن اس کا کوئی فائدہ نہیں ہوا۔ سال 2022 میں اوپنرز کی اوسط 15.7 تھی جب کہ پچھلے سال یہ 22.5 تھی۔ اب گمبھیر آئے تو مسئلہ حل ہوگیا۔ نارائن کو اوپنر اور سالٹ کو ان کا پارٹنر بنایا گیا۔

نتیجہ یہ ہوا کہ اس سال اوپنرز کی اوسط 46.58 ہوگئی، تو سالٹ 12 میچوں میں 39.54 کی اوسط اور 182 کے اسٹرائیک ریٹ سے 435 رنز بنا کر سنیل نارائن کے بعد ٹیم کے دوسرے سب سے زیادہ اسکورر بن گئے۔ اب سوال یہ ہے کہ اس کی تلافی کون کرے گا؟

ظاہر ہے سالٹ کا جانا بڑا نقصان ہے۔ ایسے میں ٹیم افغان وکٹ کیپر رحمان اللہ گرباز نارائن کے ساتھ اننگز کا آغاز کریں گے۔ گرباز اب تک تمام میچوں سے باہر ہو چکے ہیں اور وہ جاری ایڈیشن میں پہلا میچ کھیلیں گے۔ کیا گربازسالٹ کی تلافی کر سکے گا؟ اس کا جواب میچ کے بعد ہی معلوم ہو گا۔ گرباز نے جارحانہ انداز میں بلے بازی کی۔ اسے فالج ہیں۔ لیکن جب تک جواب نہیں ملتا، یہ KKR کے لیے ایک بڑا چیلنج ہے۔ اور اگر وہ نہیں جاتا ہے تو اس سے کے کے آر کو بہت بڑا نقصان ہو سکتا ہے۔

a3w
a3w