مہاراشٹرا

مہاراشٹرا کے ڈپٹی چیف منسٹر دیویندر فڈنویس کو ملی جان سے مارنے کی دھمکی

شکایت میں کہا گیا ہے کہ انٹرویو میں فڈنویس کے خلاف ایک نامعلوم شخص کے ذریعہ قابل اعتراض زبان استعمال کی گئی اور انہیں جان سے مارنے کی دھمکی دی گئی۔

ممبئی: مہاراشٹر کے نائب چیف منسٹر اور وزیر داخلہ دیویندر فڈنویس کو ایک یوٹیوب چینل کے ذریعے جان سے مارنے کا دھمکی آمیز پیغام موصول ہوا ہے۔

متعلقہ خبریں
چیف منسٹر کے عہدہ کےلئے کرناٹک کانگریس میں رسہ کشی
اجیت پوار کی دیویندر پھڈنویس سے ملاقات
نشستوں کی تقسیم پرمعاہدہ۔ ٹی ڈی پی کو این ڈی اے میں شامل ہونے بی جے پی کی دعوت
ممبئی سمیت مہاراشٹر میں پانچویں اور آخری مرحلے کیلئے انتخابی مہم ختم
گجرات کی 25 سیٹوں پر انتخابی مہم کا شور ختم

جمعرات کو یہاں اس بارے میں جانکاری دیتے ہوئے حکام نے بتایا کہ سانتا کروز پولیس نے بدھ کو ایک نامعلوم شخص کے خلاف یوٹیوب انٹرویو کے دوران فڈنویس کو جان سے مارنے کی دھمکی دینے کے الزام میں ایف آئی آر درج کی ہے۔ پولیس نے یہ اطلاع دی۔

اہلکار نے بتایا کہ یہ ویڈیو مبینہ طور پر یوٹیوب چینل گاوران اینالسٹ کی طرف سے جاری کی گئی ہے اور سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر اسے بڑے پیمانے پر شیئر کیا جا رہا ہے۔ مہاراشٹر میں حکمراں شیو سینا کے سٹی افسر اکشے پنولکر کی شکایت پر منگل کی شام سانتا کروز پولیس اسٹیشن میں شکایت درج کرائی گئی۔

پنولکر کی شکایت پر سانتا کروز پولیس نے تعزیرات ہند کی مختلف دفعات کے تحت مقدمہ درج کیا ہے۔ شکایت میں کہا گیا ہے کہ انٹرویو میں فڑنویس کے خلاف ایک نامعلوم شخص کے ذریعہ قابل اعتراض زبان استعمال کی گئی اور انہیں جان سے مارنے کی دھمکی دی گئی۔

شکایت کے مطابق منگل کی شام جب شکایت کنندہ فیس بک براؤز کر رہا تھا، ٹیپ پر انٹرویو کرنے والا نائب وزیر اعلیٰ کو قتل کرنے کے بارے میں بیان دے رہا تھا۔ اس بار بھی انہوں نے یہ بیان دیا تھا کہ دو برادریوں کے درمیان جھگڑا ہے۔

یہ ویڈیو یوٹیوب، فیس بک اور ٹوئٹر پر وائرل ہوگئی۔ اسے ‘یوگیش ساونت7796’ نامی صارف نے فیس بک پر اپ لوڈ کیا تھا۔ ساتھ ہی ایک صارف نے یہ ویڈیو ٹوئٹر پر اپ لوڈ کی ہے۔

اس کے علاوہ ایک صارف نے یہ ویڈیو ‘ٹوئٹر’ پر اپ لوڈ کیا ہے۔ اس کی وجہ سے مسٹر فڑنویس کے خلاف انہیں جان سے مارنے کی دھمکی دینے اور دو برادریوں کے درمیان نفرت پیدا کرنے والے بیانات دینے کی شکایت درج کی گئی ہے۔ سانتا کروز پولیس اسٹیشن میں کیس درج کیا گیا ہے اور تحقیقات جاری ہے۔

a3w
a3w