شمالی بھارت

راجستھان میں اب تک 64 ہزار سے زیادہ بزرگ اور معذور ووٹروں نے گھر بیٹھے ووٹ ڈالے ہیں

راجستھان میں لوک سبھا انتخابات میں اب تک 64 ہزار سے زیادہ بزرگ اور معذور ووٹر گھر بیٹھے اپنے حق رائے دہی کا استعمال کرچکے ہیں۔

جے پور: راجستھان میں لوک سبھا انتخابات میں اب تک 64 ہزار سے زیادہ بزرگ اور معذور ووٹر گھر بیٹھے اپنے حق رائے دہی کا استعمال کرچکے ہیں۔

متعلقہ خبریں
میں نے حکمت عملی کے تحت لوک سبھا الیکشن نہیں لڑا: پرینکا کا انٹرویو (ویڈیو)
مودی کے خلاف ایف آئی آر درج نہ کرنے پر کارروائی رپورٹ طلب
بہار میں لوک سبھا کے16 امیدواروں کی فہرست کا اعلان، مجاہد عالم شامل
اے پی میں لوک سبھا کے 13حلقوں کیلئے ٹی ڈی پی کی پہلی فہرست جاری
آسام میں مولانا بدرالدین اجمل کی پارٹی کے لوک سبھا امیدواروں کا اعلان

ریاست کے چیف الیکٹورل آفیسر پروین گپتا نے کہا کہ لوک سبھا عام انتخابات 2024 کے تحت ریاست میں 85 سال سے زیادہ عمر کے بزرگ ووٹرز اور 40 فیصد سے زیادہ معذوری والے ووٹر پہلی بار جوش و خروش سے گھر بیٹھے ووٹ ڈال رہے ہیں۔

کمیشن آف انڈیا اور ریاست میں اب تک ہونے والی گھریلو ووٹنگ میں 64 ہزار 608 بزرگ اور معذور ووٹرز نے اپنا ووٹ ڈالا ہے۔ ان میں سے 48 ہزار 989 بزرگ اور 15 ہزار 119 معذور ووٹرز نے گھر بیٹھے ووٹ ڈالنے کی سہولت حاصل کی۔

مسٹر گپتا نے کہا کہ پہلے مرحلے میں 25 لوک سبھا حلقوں کے لیے 76,068 اہل ووٹروں کے فارم منظور کیے گئے ہیں۔ ان میں 58,659 بزرگ شہری اور 17,409 معذور افراد شامل ہیں۔

خصوصی پولنگ ٹیمیں ایسے ووٹرز کے گھر جا کر مکمل رازداری کے ساتھ پوسٹل بیلٹ کے ذریعے ووٹ ڈلوا رہی ہیں۔ پہلے مرحلے کے لوک سبھا حلقوں میں گھریلو ووٹنگ کے لیے ووٹنگ کا عمل 5 سے 13 اپریل تک جاری رہا تھا لیکن کسی وجہ سے ووٹر کے ہوم ووٹنگ کے لئےغیر حاضر ہونے سے۔دوسرے مرحلے کی پولنگ 15 سے 16 اپریل کے درمیان ہوئی تھی۔

دوسرے مرحلے کے لیے ووٹنگ 14 اپریل سے 21 اپریل تک جاری رہے گی۔ دونوں مرحلوں میں اب تک 64 ہزار 608 ووٹرز اپنا ووٹ کاسٹ کر چکے ہیں جن میں سے 833 ووٹرز اپنی موت کے باعث ووٹ نہیں ڈال سکے اور 1422 ووٹرز غیر حاضر رہے۔ دوسرے مرحلے کے باقی ماندہ ووٹرز اگلے چار دنوں میں اپنا ووٹ ڈال سکیں گے۔